• کد خبر: ۲۷۸۴۲
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۰ - : ۱۴:۱۱
منصور یزدی زاده چقدر قدرت دارد؟

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان دستورِ فیلتر سایت افشاگر را صادر کرد!

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان به عوامل خود دستور داده به دنبالِ “فیلتر کردن” و بریدن صدای رسانه ی منتقد و افشاگرِ عملکردش باشند!

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” حدود ۱۰ روز پیش با انتشار گزارشی خبر داد که مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان عرصه را بر جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و خانواده ی شهدای بازمانده از دوران دفاع مقدس که منتقدِ وی هستند، در این شرکت تنگ کرده است.

وی همچنین برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبرّی جستن از عوامل و اطرافیان میدان دارانِ فتنه ۸۸؛ اصرارِ وافری بر حمایت و تامینِ مالی افرادِ وابسته به احزابِ جایگزین حزب منحله ی “جبهه مشارکت” و رسانه های شان، داشته است.

گزارش “اقتصاد سالم” در این رابطه به مذاقِ “منصور یزدی زاده” خوش نیامده و فردای انتشار خبر، عوامل حقوقی شرکت ذوب آهن اصفهان از این پایگاه خبری شکایت کردند.

 

اما نکته ی عجیب و تاسف برانگیز در این شکایتنامه این بود که مدیریت شرکت ذوب آهن اصفهان برای تبرئه ی خود از افشاگری ها و انتقادات وارده؛ از جایگاه رفیع مقام معظم رهبری هزینه کرده و انتقادات صورت گرفته از سوی پایگاه خبری اقتصاد سالم را؛ برخلافِ منویات مقام معظم رهبری دانسته است!

در این رابطه در متن شکایتنامه این شرکت خطاب به دادستان دادسرای انقلاب شهرستان لنجان در استان اصفهان، آمده است:” به استحضار می رساند اخیرا پایگاه خبری اقتصاد سالم اقدام به نشر اکاذیب و افترا علیه این شرکت و مدیران آن نموده که در این برهه زمانی چنین اقداماتی خلافِ منویات مقام معظم رهبری و برخلاف مصالح کشور و موجب بی انگیزه شدن مدیران در جهت خدمت می گردد…”.

در پاسخ به این اقدام و استفاده ی ابزاری و منافقانه مدیریتِ ذوب آهن اصفهان از جایگاه و نامِ مقام معظم رهبری؛ پایگاه خبری اقتصاد سالم با انتشار گزارش دیگری از “منصور یزدی زاده” سوال کرد که آیا حمایت از رسانه های متعلق به افراد و احزابی که جایگزینِ حزب منحله ی “جبهه مشارکت” و میدان دارانِ فتنه ۸۸ شده اند و همچنین طردِ پرسنلِ ایثارگر، انقلابی، جانباز و رزمنده ی شرکت ذوب آهن اصفهان به دلیل انتقاد از مدیرعامل؛ برخلافِ منویاتِ مقام معظم رهبری و مصالح کشور است، یا افشای همین تخلفات از سوی یک رسانه ی ضد‌ِّفساد و افشاگر!؟

آیا مدیرعاملِ شرکت ذوب آهن اصفهان در زمانی که مشغولِ اسپانسریِ افراد وابسته به احزابِ جایگزینِ حزبِ منحله ی جبهه ی مشارکت، به انحای مختلف از جمله صدورِ حکم مشاورِ مدیرعاملِ ذوب آهن اصفهان و اسپانسریِ رسانه های متعدد آنها بود؛ بیانات و تاکیداتِ مقام معظم رهبری در محکومیتِ فتنه ی ۸۸ را نشنیده بود یا اهمیتی به این بیانات نداد!؟

حال چه شده است که “منصور یزدی زاده” برای تبرئه ی خود و پرونده سازی برای رسانه ی افشاگرِ اقداماتش؛ چنین مزوّرانه و منافقانه به منویات مقام معظم رهبری استناد کرده است!؟

 

ظاهرا پاسخ اقتصاد سالم به این اقدامِ مزوّرانه و سوءاستفاده ی “منصور یزدی زاده” از جایگاه والا و وحدت آفرین مقام معظم رهبری، باز هم به مذاقِ وی خوش نیامده و این بار یزدی زاده در اقدامی جدید؛ دستورِ فیلترِ سایتِ “اقتصاد سالم” را صادر کرده است!

طبق جدیدترین اطلاعات رسیده، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان درحالیکه در تاریخ دوازدهم مهرماه از سایت “اقتصاد سالم” شکایت کرده است، این بار به عواملِ خود دستور داده به هر طریق ممکن این پایگاه خبری را “فیلتر” کرده و صدایش را خاموش کنند!

حال در این شرایط پرسش مهم از “منصور یزدی زاده” این است که وی اصولا خود را در چه مقام و جایگاهی می بیند که علاوه بر اینکه از این رسانه ی ضدِّفساد به دلیل افشای اقداماتش برعلیه ایثارگران، جانبازان و بازماندگان شهدا و همچنین حمایت از افراد و رسانه های مسئله دار آن هم از پولِ بیت المال؛ شکایت کرده است، این بار فرمانِ فیلترِ این رسانه و بریدنِ صدایش را صادر کرده است و عواملش برای اجرای فرمان با وزارت فرهنگ و ارشاد تماس گرفته اند!؟

“منصور یزدی زاده” مدیرعامل فعلی ذوب آهن اصفهان از مدیرانِ ارشد دولت حسن روحانی ست که از ابتدای سال ۱۳۹۷ به مدیرعاملی این کارخانه بزرگ تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل منصوب شده و در دولت مردمی و فسادستیز آیت الله ابراهیم رئیسی نیز همچنان در این سِمَت مهم و حساس باقی مانده است!

بنابراین به وی یادآوری می کنیم که دورانِ دولت اشرافیِ حسن روحانی و مدیرانش به پایان رسیده و دولت فعلی، دولتی مردمی و فسادستیز است.

همچنین به “یزدی زاده” گوشزد می کنیم که “سوت زنی” و افشای تخلفات و فسادِ اصحابِ قدرت و ثروت؛ وظیفه ی ذاتی، بدیهی و اصلی خبرنگاران و اصحابِ رسانه به ویژه ذیلِ فرمانِ آتش به اختیار مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا به سربازان جبهه ی جنگ نرم بوده و رئیس یک بنگاهِ اقتصادی با هر میزان قدرت و ثروت هم، جبرا و ناچارا باید به قانون و رویه های جاری کشور احترام بگذارد نه اینکه به دنبال خاموش کردنِ صدای رسانه های افشاگر و منتقد باشد.

اصلا تصور کنیم که “اقتصاد سالم” را فیلتر کردید؛ آیا سوابق اقداماتِ شما برعلیه ایثارگران و جانبازان و بازماندگانِ دفاع مقدس از بین می رود!؟

آیا پول های پرداختی شما به افرادِ وابسته به احزابِ جایگزینِ حزبِ شبه برانداز و منحله ی “مشارکت” و رسانه های شان؛ به خزانه ی بیت المال باز می گردد و آیا این “خیانت” از سوابق و کارنامه ی مدیریتی شما پاک می شود!؟

“منصور یزدی زاده” دستورِ فیلترینگ و خفه کردن صدای پایگاه خبری “اقتصاد سالم” را صادر کرد

به اطلاع مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان می رسانیم که منابع خبریِ “اقتصاد سالم”، ایثارگران و جانبازان و پرسنل همین شرکت هستند و بر فرض که گلوی این رسانه را بریدید و صدایش را خفه کردید؛ اما با پرسنلی که مورد ستم شما قرار گرفته اند و لاجرم ندایِ مظلومیت و دادخواهیِ خود را از طریقِ یک رسانه ی دیگر به گوش مردم ایران و مسئولان وزارت رفاه و دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی و امنیتی خواهند رساند؛ چه می کنید!؟

“اقتصاد سالم” در پناهِ قانونِ جمهوری اسلامی ایران و ذیلِ فرمانِ آتش به اختیار مقام معظم رهبری به سربازان جبهه جنگ نرم برای مبارزه با فساد و خیانت؛ به زودی پرونده ی کاملی درباره ی عملکرد “منصور یزدی زاده” در ذوب آهن اصفهان منتشر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=27842
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. مجتبی فرزند شهید گفت:

    سلام درود بر اقتصاد سالم.
    شیر مادر حلالت شیر مرد.
    کاش اندازه یک قطره اینها غیرت داشتند…

  2. جهادی گفت:

    آبرویی برای رسانه در این مملکت نمانده…
    نام این پایگاه خبری را بگذارید “اقتصاد فحاش” به جای اقتصاد سالم

  3. جانباز قطع نخاع کارخانه گفت:

    سلام علیکم
    درخصوص آقای یزدی زاده باید گفت ایشان غرور و تکبر را به حد بی نهایت رسانده اند.
    ما خانواده شهدا و جانبازان از این مدیر بی درد بیزاریم.
    خدا لعنت کند آنهایی را که به جای انقلاب و مردم؛ به فکر جیب خود هستند…

  4. همسر جانباز ۴۵ درصد گفت:

    سلام
    تو را خدا تقاص ما را از این مدیر بی لیاقت بگیرید

  5. فرزند شهید مجیری گفت:

    سلام
    چرا ایشان را محاکمه نمی کنند
    آقایان مسئول چرا سکوت کرده اید!؟

  6. مجید گفت:

    سلام بیخودی خودتون را زحمت ندهید، ایشان هم پولداره هم قدرت.
    دوره پول پخش کردنه،
    آقا چی میگین با خودتون این آقا همه را خریده

  7. کارگر ساده گفت:

    تمام مشکلات از آنجا شروع شد که یک بازنشسته را غیر قانونی نگه داشت و خلاف مصوبات مدیر تعاملات گذاشت که با شیطنت بیشتر بتونه به ذوب آهن و یزدی زاده ضربه بزنه فامیلش اسفندمند ولی شما بگید فتنه گر.
    عاقبت سکوت در مقابل ظلم دامان خودت هم گرفت.

  8. جانباز کارخانه گفت:

    سلام
    بنده هم در این خصوص باید عرض کنم که امثال آقای اسفندمند و آقای امیری و اکبری و موسویان باید محاکمه شوند.
    بخصوص مدیر امور اداری که بدون دلیل دارد تخلف می کند، این آقای اکبر موسویان شده میرزانویس یزدی زاده و اکبری، واقعا چرا کسی پیگیری تخلفات اینها نیست؟

  9. متوسلیان گفت:

    احمدپور (امینی پور) هم شده ماله کش کارهای اسفندمند.
    تو دیگه حیا کن

  10. انقلابيون گفت:

    اگر مرد نیستید حداقل آزاده باشید
    حذف مدیر جهادی که از یادگاران دفاع مقدس است را چطور توجیه میکنید؟
    شجاعت داشته باشید با اشتباهات به عمد و دستوری خودتان روبرو شوید
    بجای فیلتر کردن سایت، پاسخگو باشید!
    آقای یزدی زاده مدعی عاشق کتاب خداست
    مرد خدا بسم الله

  11. گمنام گفت:

    کاش به اندازه سر سوزنی انصاف داشتید.
    کوچکترین کلام یا عمل شما مورد سوال قرار میگیرد.
    عملکرد یزدی زاده را با مدیران عامل قبلی قیاس کنید.
    اگر به ایثارگری و سابقه جبهه تان می نازید که ایشان هم این مهر را بر پیشانی دارد.
    در حق کارگر هم آنچه در توان داشته تلاش کرده. خوش انصاف، کارت پارسیان که در زمان مدیرعامل قبلی گم کرده بودید الان چندوقت یکبار شارژ میشود!؟
    هوشیار باشید مبادا در چاه طمع ورزی افرادی بیفتید که منفعت شخصی شان در خطر افتاده است.
    مبادا آخرت تان را به دنیای منفعت طلبان بفروشید.
    اتقو الله…

  12. محمد گفت:

    سلام
    مهندس شیرالی را هم در راستای مقاومت در برابر فساد حذف کردید ؟؟!!!

  13. منتقد گفت:

    چرا مهندس شیرالی که از ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی هستند و یکی از مدیران ذوب آهن حذف کردید؟
    هدف از حذف مهندس جهادگر چیست!
    جز آنکه هدفمند و سیاسی این کار را کردید
    آقای یزدیی زاده لطفا پاسخگو باشید…

  14. محسن گفت:

    ما حمایتت می کنیم
    خدا خیرت بده

  15. جانباز کارخانه گفت:

    سلام. دقیقا مدیر امور اداری باید این اکبر موسویان بی سواد که نه آبرو سرش میشه … و فقط برای حفظ پست خود هرچیزی را امضا می‌کند و می گوید من خودم قانونم واقعا کسی این افراد را محاکمه می کند…

  16. فرزند جانباز ۵۰ درصد گفت:

    سلام علیکم
    من احساس میکنم این روش هم کار آقای یزدی زاده باشه.
    ببنید ایشان آدم دروغگویی است، ایشان حتی حاضر نیست جواب من را بدهد. از روزی که آمده فقط ریاکاری.
    آهن کیلویی ۱۲۰۰ تومان را تحویل گرفت، الان آهن شده کیلویی ۱۶۰۰۰ تومان، اگر این مقدار گرانی آهن نبود می بایست کارخانه را تعطیل می کردیم.
    پس بترسید از روزی که مشخص شود چه به سر ذوب آهن آورده اند. سهامداران باید جلوی فساد را بگیرند…

  17. اکبر احمدی گفت:

    سلام
    چزا تغییر در ذوب آهن شروع نمیشود!؟
    اقای عمرانی مدیر بازرسی هنوز آقای مرتضوی به سمت استانداری منصوب نشده سراغ ایشان رفته برای ابقا خود.
    اگر هنر داری برو جلوی درگیری متعدد خود را که مانند گرگ درنده بین پرسنل سازمان افتادی بگیر.
    چرا کارایی نداری، چرا هر موقع خبر از برداشتنت میشود به این و آن متوسل میشوی

  18. محمد جواد گفت:

    سلام.عمرانی بنده خدا که هرروز تا ساعت ۸ شب سر کاره پاشو از کارخونه بیرون نگذاشته ورود و خروجش مشخصه و ثبت شده.میگید نه چک کنید.یک دلسوز هم باشه همینه.

  19. امید گفت:

    لطفا از کسایی که از این فرد پول گرفتن, نام ببرید.
    و تمام تخلفاتش رو با سند و مدرک اگه دارید رو کنید.
    جای مماشات با این افراد زالوصفت و فاسد نیست.
    دیگه مردم خیلی تحت فشار هستن.

    دیگه دولت قبلی نیست که آدم ترس از دست دادن کارشو داشته باشه.
    وجود چنین افراد فاسدی باعث ناکارآمدی ذوب آهن شده.
    چرا باید تولید فولاد و آهن و… به کندی انجام بشه؟ درحالی که نیاز کشور بالاست.
    لطفا تخلفات این آدم رو برملا کنید تا ملت بدونن چه کسانی مدیر و رییس هستن و دولت جدید هم زودتر کاری بکنه.

  20. حمید گفت:

    جناب آقای مهندس یزدی زاده
    مدیرعامل ارجمند ذوب آهن
    با سلام و عرض ادب
    تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است
    نتیجه بذر تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است در دل کارکنان شرکت که به بار می نشیند و نویدبخش آینده ای پرنشاط و زیبا است.
    درود بر همت بلندتان که از بدو ورود در این شرکت هم به تولید شرکت و هم به وضعیت معیشت کارکنان همت نمودید و هم اکنون با اتخاذ تصمیم در خصوص اصلاح پایه حقوقی پرسنل بار دیگر کارنامه خود را بیش از پیش درخشان نمودید.
    شما لیاقت رهبری این شرکت و بالاتر از آن در مسئولیتهای خطیر را دارید.
    شما نشان دادید که چگونه باید تحت تاثیر بدخواهان و افراد سخن چین قرار نگرفت و با خویشتن داری و صبر امید به فردایی بهتر داشته باشیم.
    اندیشه و تلاش شما برادر ارجمند و صدیق هیچگاه از ذهن کارکنان شرکت نخواهد رفت…
    از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار را در مجموعه خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان مسئلت دارم.

  21. مصطفی حیدری گفت:

    در جواب اون آقایی که در مورد مهندس عمرانی میگن با استاندار دیدار کرده باید بگم که آقای محترم تو اول برو خودت رو بساز و دنبال حاشیه نباش، این کارا دیگه از مد رفت.
    ایشون نیروی ارزشی و انقلابی و دلسوز هستن و همه شاهد هستن تا ساعت چند سر کار هستن و وقت این چیزا رو ندارن.
    احتمالا آقای محترم از جای دیگه داغ هستین.
    برو خدا رزق و روزیت رو جای دیگه بده.

  22. بهرامی گفت:

    در جواب آقایانی که میگویند عمرانی تا ساعت ۸ داخل ذوب آهنه میخواستم بگم باید مطالعاتتون را بالا ببرید و بیخود نخواهید از جنبه احساسی موجب از بین رفتن منابع شوید.
    ایشان آدمی خوبی هست در این شکی نیست، ولی توان اداره یک ارگان نظارتی را ندارد، شاید در پستی دیگر مناسب باشه.
    از طرفی لابی گری نه نیاز به هفته ها و ماه ها دارد و نه بعضا نیاز به حضور خود فرد.

  23. کریم گفت:

    *گناهی که شیطان هم از آن بیزار است*

    🌷 *امام صادق(علیه السلام) فرمودند :*
    *اگر کسى سخنى را بر ضد مۆمنى نقل کند و قصدش از آن ، زشت کردن چهره او و از بین بردن وجهه اجتماعى اش باشد و بخواهد او را از چشم مردم بیندازد، خداوند او را از ولایت خود خارج مى کند و تحت سرپرستى شیطان قرار مى دهد؛ ولى شیطان هم او را نمى پذیرد!*

    📚 الکافی ج۲ ص ۳۵۸

  24. ناشناس گفت:

    باسلام و احترام.
    در ابتدا درخصوص طرح طبقه بندی. مگر نه اینکه طرح در سال ۹۲ به تصویب نرسید و شما سه آیتم ۱.خارج از مرکز .۲ حق همسر ۳.حق مسئولیت را حذف کردید که در نامه خصوصی سازی قید گردیده بوده است، باید آیتمها همگی ماندگار بوده و حق جذب هم افزایش یابد.
    چرا جناب آقای اکبری هر جا به سود شما بوده قانون اجرا شده مثلا تمدید ۵ ساله و برگشت جانبازان ۲. حق مسئولیت ویژه در پرفراژ شما و…
    چرا تمام گروه های ساختمانهای بیرون فنس مثل توحید رو حساب و کتاب هست.
    وامها را آقای عمرانی ریاست محترم بازرسی چک کنه ببینه اول چه کسانی میگیرن، ویلاهای چادگان و انزلی را چک کنه ببینه اول چه کسانی میگیرن و…
    در ساخت وساز مسکن چه کاری شد؟ آقای شیرالی خوب کار شد چرا یک کارگر داخل فنس خانه دار نشده.
    جناب مدیرعامل چرا نمیگید هئیت مدیره چکار نمیکنه. یکی را سبحانی یکی را کوهکن یکی را صادقی و… گذاشته ثمره چه بوده؟
    طرح سبا که با پول حقوق پدران ما ساخته شده دو دستی توسط هئیت مدیره به فولاد واگذار میشه تا بعد از سالها هزینه، سودش در جیب فولاد بره، ما چی!؟
    مگرنه اینکه شما امسال دستگاه ضدعفونی داشتید آب معدنی خوردید.
    تا ساعت ۳یا۵ ایستادید و غذا میل نمودید. مریضی شما در خارج فنس ساختمانهای اداری کمتر.
    دسترسی به بانک. واکسن. وام. آموزش روابط صنعتی بخشها. دیدار مدیران راحت تره
    ولی کارگر بدبخت داخل فنس مریض. برای دستشویی بدون آب ناراحت. پول غذا از پرفراژ کم شود. دسترسی به همه جا سخت. با نامه هفت خوان رستم و توضیحات مکتوب.
    بله آقای عمرانی باید بری تو بحث خرید ماسک و ضدعفونی. فروش تولیدات. خرید مواد اولیه و…
    مسکن چه شد زمینی که مال ذوب آهن در فولادشهر بود گویا تقسیم شده مشارکتی با قیمت تمام شده روز ساخته و به پرسنل داده بشه هنر شما مدیران این بوده
    فقط معطل ماندید دویست اعلامیه بزنید در طبل شاهانه بکوب طرح بدبختی کارگر همان سال ۹۲
    ممنون از شما ممنون که چند سال با تلفیق مدیریتها جلوی سمتهای فقط کارگران را بستید که با گروه ۸و۹بازنشسته شوند.
    ممنون گروه های ۱۸ به بالا مال شما ولی یک کارگر اگر خواست ۴سال یک بار گروهش را بگیره باید پنجه به صورت بکشه.
    کمی تامل

  25. احسان گفت:

    اینقدر رعب و وحشت تو کارخونه راه انداختن و کمیته انضباطی و… که همه بترسن از گرفتن حقشون و حتی زدن حرف حق، فعلا دارن اینطوری اوضاع را اداره میکنن برای بقای خودشون

  26. احسان گفت:

    سلام
    فعلا رعب و وحشت تو کارخونه راه انداختن و کمیته انضباطی… کسی حرف حق نزنه و از حق دفاع نکنه

  27. فرزند شهید کارخانه گفت:

    مدیر دولت بنفش پس سالها برای بقای خود دست به دامان مادر شهید خرازی شد .
    طی بازدید به اتفاق مدیر جنجالی و بازنشسته روابط عمومی ذوب آهن و سرپرست بنیاد ذوب آهن امروز با تشریفات ویژه عازم منزل مادر شهید خرازی شدند .
    در این دیدار مادر شهید خرازی گلایه های داشتند از برخورد نامناسب با خانواده شهدا و ایثارگران کارخانه و فرمودند مواظب باشید برای حفظ پست مقام از جایگاه و منزلت شهدا سو استفاده نکنید شهید زنده کارخانه ذوب آهن سردار شمس که سالهاست برای شماها جان خود را کف دست گذاشته که سالهاست زخم بستر دارد و شما حتی جویایی حال ایشان نشدید و در پایان مدیر روابط عمومی و همراهان با شرمندگی منزل را ترک کردند ‌ راستی چه شده که بعد چهارسال ایشان به فکر مادر شهید افتادند کمی تعجب برانگیز نیست ؟؟؟؟؟؟

  28. ایوبی گفت:

    وزیر محترم کار توجه توجه:
    سه ضلع اصلی مدیر بنفش(یزدی زاده) در کارخانه ذوب آهن:
    مونس خواه(،احمدپور)،علیرضا امیری،کورش اسفند مند…

  29. افشار گفت:

    مدیر مسئول پایگاه خبری اقتصاد سالم”مجید معتمدی” به جای فرافکنی و هتاکی و نشر اکاذیب ابتدا توضیح دهند چرا از خبرگزاری ایسنا و برکنار و اخراج شدند.

  30. آلفرد گفت:

    احمد صادقی و همسرش خانم علمداری رو هم پیگیری کنید لطفا

  31. کارمند گفت:

    چقدر تابلو
    این پیام ها رو یکی دو نفر که منافعشون توسط این مدیرعامل که محبوب کارگران هست قطع شده،نوشته شده
    و از دریچه ی دین و مقام معظم رهبری و دولت رییسی استفاده میکنن😁

  32. کارمند گفت:

    خب معلومه پیام منو تایید نمیکنید

  33. گل گفت:

    تغییر باید تو کل ذوب آهن اتفاق بیافته ، الان تو شرکت پویش ساخت حسین قاسمی رئیس حسابداریش داره هر چی دزدی رو میکنه و کسی جرات نداره بهش چیزی بگه ، قرار بود ایرانپور اخراجش کنه با صدتا زد و بند و پارتی بازی خودش و نوچهاش رو نگه داشته.باید جلو این زد و بندها رو گرفت و مانع دست کجی به بیت مال شد.باعرض تشکر

  34. منصوری گفت:

    به تخلفات کوروش اسفندمند رسیدگی کنید. تنخواه دفتر مدیر عامل چه مقدار و کجا هزینه میشه؟

  35. ali گفت:

    با سلام به مسئولین سایت اقتصاد سالم و نماینده محترم مجلس جناب آقای لارگانی با توجه به پیگیری های ایشان در مورد فساد و مخصوصا پرونده تحقیق و تفحص بورس لطفا در مورد نماد ذوب توجه ویژه داشته باشید قیمت سهم نان سرکوب و دستکاری شده که ارزش معاملات آن به یک صدم پارسال رسیده است
    به وضوح سهم دستکاری قیمتی و سرکوب شده به طوریکه با وجود افزایش چندصد درصدی سود و فروش شرکت نسبت به سالهای گذشته قیمت سهم بیش از ۷۰ درصد کاهش داشته است
    و بررسی صورتهای مالی بازارگردانی سهم ذوب یعنی نوویرا به وضوح نشان از نوسانگیری معکوس و خرید سهم و سپس فروش در قیمتهای پایینتر توسط صندوق نوویرا که با شرکت ذوب آهن قرارداد دارد را میدهد به طوریکه خالص سود و زیان خرید و فروشهای صندوق مذبور به ضرر ۳۰ درصدی رسیده
    لطفا در پرونده تحقیق و تفحص از بورس به سهم ذوب نگاه ویژه داشته باشید سهم با وجود افزایش نرخ محصولات و فروش و سود دهی چندین برابری از قیمت ۱۲۰۰ تومان به کمتر از ۳۷۰ تومان رسیده

  36. دل سوزبیت المال گفت:

    سلام چراجلوی دزدی بیمارستان وخصوصی کردن داروخانه بیمارستان و..دزدی وسودفراوان داروی بیت المال به خصوصی گرفته نمیشه وبه بهانه قطع سیستم تامین اجتمای دزدی میکننده کسی جوابگوستو…..

  37. سعید گفت:

    این اراجیف هات خیلی جالب و خنده داره، ایول
    تو که اینقد پاک و منزهی آقای اقتصاد سالم، چرا هیچگونه رد پایی از خودت تو سایتت نگذاشتی، نه ادرسی نه تلفنی نه نامی نه نویسندگانی
    دیگه اگه مدعی رسانه معتبر خبری هستی یه مجوز نماد که ساده ترین و راحترین مجوز الکترونیکی هستش، میگرفتی! چرا نگرفتی؟ چون هیچگونه اعتبار و اساسی نداری
    موفق باشی😄

دیدگاه شما