• کد خبر: ۲۸۱۸۶
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۵ - : ۱۳:۴۷

تست درایو ویژه خودروی تیگو۸ پرو

روز ۵ شنبه مورخ ۲۲ مهرماه در محل پیست اتومبیل رانی آزادی تست درایو ویژه ایی برای خودروی تیگو۸ پرو برگزار گردید که با دعوت ازچهره های برجسته خودرویی ، مدیران برجسته ، چهره های معروف و برخی فعالان اقتصادی و مشتریان بالقوه صورت گرفت ، ۲ عدد خودروی تیگو۸ همراه با معرفی خودرو توسط کارشناسان مورد تست و بررسی قرار گرفت ، در این مراسم کلیه موارد ایمنی در رانندگی به همراه پروتکل های بهداشتی مورد توجه قرار گرفته شد .

به گزارش اقتصاد سالم؛تست درایو تیگو۸ با نظم و هماهنگی بسیار خوب صورت گرفت و بیش از ۱۲۰ نفر از مدعوین توانستند خودرو را تست کنند و نظر خود را در مورد آن بیان نمایند . از دیدگاه بسیاری از افرادی که خودرو را تست کردند طراحی تیگو پرو ۸ بسیار زیبا و مدرن و امروزی است ، علی الخصوص جلوپنجره الماسی شکل که کاملا سبکی جدید را تعریف میکند .

از سوی دیگز پس از تست موتور پر قدرت TGDI این خودرو که از آخرین تکنولوژی روز بهزه میبرد مورد توجه تست کنندگان قرار گرفت ، قدرت بالا ، صدای کم و نرم و آرام در کنار شتاب بسیار خوب برای خودرویی شاسی بلند و نسبتا سنگین وزن مورد تحسین قرار گرفت ، راحتی و ارگونومی و فضای مناسب ۷ نفره بودن در کنار پایداری و هندلینگ خودرو در سر پیچ ها همگی نشان از عملکرد موفق و قابل توجه تیگو۸ دارد .

اما اکثر تست شوندگان با ورود به خودرو جذب مانیتور بسیار بزرگ و مدرن این خودرو با اندازه ۲۴.۶ اینچ شدند  که در بازار ایران بی نظیر میباشد و انبوه تکنولوژی های جدید چون ADAS   ، ( رادارها و کروز کنترل تطبیقی ) در کنار کول باکس ، شارژ بی سیم موبایل ، حافظه صندلی ، گرم کن و سرد کن صندلی های جلو به همراه برقی بودن صندلی ها ، سیستم ویس کنترل و… آپشن های خاص و منحصر به فردی است که در هیچ کدام از خودروهای وارداتی هم سگمنت تیگو پرو۸ در بازار ایران دیده نمیشود ، اکثر مدعوین از کیفیت بالا خودرو در کنار توان بالا ( ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن در متر ) رضایت کامل داشتند و منتظر عرضه سریعتر آن به بازار بودند تا به عنوان یک گزینه مطلوب در نظر بگیرند .

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=28186
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما