• کد خبر: ۳۴۷۶۵
  • ۱۴۰۰-۱۱-۱۶ - : ۱۲:۰۶

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴۰۰/۱۱/۱۶

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۱۹۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد سالم؛هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۱۹۸  هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و۸۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم‌اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک میلیون و ۵۹۶ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۵ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۵ هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۴ هزار و ۸۹۹  تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۸ هزار و ۶۲۴  تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۳۳۹ هزار اعلام شده است.

در بازار آزاد، قیمت ارز با کاهش محسوس نسبت به هفته گذشته مواجه شده است به طوری که هر دلار آمریکا امروز در برابر ۲۶ هزار و ۸۴۰ تومان و درهم امارات در برابر ۷ هزار و ۴۵۰ تومان معامله می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=34765
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما