• کد خبر: ۳۵۰۵۶
  • ۱۴۰۰-۱۱-۲۰ - : ۷:۴۳

دیدار سرپرست ذوب‌آهن با آیت‌ا… طباطبایی

ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان با حضور در دفتر حضرت آیت‌ا… طباطبایی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اصفهان، با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اقتصاد سالم؛در این دیدار آیت‌ا… طباطبایی نژاد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و انتصاب مهندس رخصتی در مسئولیت جدید، گفت: ذوب آهن اصفهان محصولات مهمی از جمله ریل را به تولیدات خود اضافه کرده است که لازم است بر ایرانی بودن این محصول مهم تاکید شود .

امام‌جمعه اصفهان با اشاره به اینکه بازنشستگان ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشگامان صنعت فولاد از تجارب ارزشمندی برخودار هستند افزود : ضرورت دارد از تجربه و دانش این پیشکسوتان بیشتر بهره گرفته شود و ارج نهادن به جایگاه آنها یک مسئولیت مهم است .
 آیت‌ا… طباطبایی ضمن قدردانی از فعالیت های مدیریت سابق این شرکت و آرزوی موفقیت برای مهندس رخصتی درامر هدایت ذوب آهن اصفهان گفت : افزایش تولید، رسیدگی به معیشت کارکنان، صرفه جویی و مدیریت هزینه از جمله مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد .

در این دیدار ایرج رخصتی، سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان ، گزارشی از روند تولید این شرکت و همچنین ثبت رکوردهای تولیدی در بخش های فولادسازی و نورد ارائه داد و گفت : با همت تلاشگران ذوب آهن ، روند تولید رو به افزایش است ما همچنان با مشکلاتی همچون تامین مواد اولیه مواجه هستیم .
وی افزود: برای حل مشکل سنگ آهن ، شناسایی پهنه های معدنی به ویژه در استان را مدنظر داریم و تمام تلاش خود را برای تامین پایدار مواد اولیه به ویژه مواد آهن دار مورد نیاز ذوب آهن انجام می دهیم .

رخصتی با اشاره به اینکه حل مشکلات بازنشستگان ذوب آهن ، همواره مورد توجه مدیران این شرکت بوده است ، گفت : افزایش بهره وری از طریق بهره گیری بهینه از نیروهای متخصص ، تداوم روند افزایش تنوع سبد محصولات شرکت و تولید محصولات صنعتی از جمله مواردی است که در اولویت فعالیت های این دوره قرار دارد.
لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=35056
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما