• کد خبر: ۳۵۷۷۹
  • ۱۴۰۰-۱۲-۰۱ - : ۱۰:۱۸

مسعود اسم خانی مدیرعامل تاپیکو شد 

در جلسه ای با حضور دکتر مصطفی زهتابیان، قائم مقام و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، مسئولیت مدیرعاملی هلدینگ بزرگ تاپیکو به دکتر اسم خانی سپرده شد.

به گزارش اقتصاد سالم؛آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید هلدینگ تاپیکو با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران این شرکت برگزار گردید و مسعود اسم خانی فعالیت خود را آغاز کرد.
هلدینگ تاپیکو بزرگترین هلدینگ کشور از نظر تنوع محصولات تولیدی بوده و دارای ۸۷ شرکت زیر مجموعه در صنایع نفت و پالایش، پتروشیمی، شیمیایی، سلولزی، لاستیک و خدمات مهندسی می باشد.
مسعود اسم خانی متولد سال ۱۳۵۹ و از نخبگان کشوری، دارای مدرک دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت ایران است.
دکتر اسم خانی در کارنامه حرفه ای خود سوابق مدیرعاملی گروه پتروشیمی اسپک، رییس هیات مدیره پتروشیمی تخت جمشید، عضو هیات مدیره پتروشیمی گچساران، مدیرعاملی در شرکتهای نیروگاهی، مدیریت در شرکت‌های گروه مپنا و سازمان انرژی اتمی ایران را دارا می باشد.
تدریس در دانشگاه علم و صنعت و نگارش و چاپ چند کتاب و ثبت اختراع و بیش از ۳۰ مقاله علمی و بین المللی در حوزه کامپوزیتهای پلیمری برخی از سوابق علمی تحقیقاتی وی است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=35779
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما