• کد خبر: ۳۷۶۶۷
  • ۱۴۰۱-۰۱-۰۷ - : ۲۲:۴۳

بی تدبیریِ فرماندار قشم/ قیمت نان در اوج مسافرتهای نوروزی و ورود گردشگران افزایش یافت!

بنابراعلام رسانه های محلی امروز (هفتم فروردین) فرماندار شهرستان قشم دستور افزایش قیمت نان در بحبوحه ورود گردشگران به این جزیره را صادر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، طبق جدولی که رسانه های محلی از افزایش قیمت نان در جزیره قشم منتشر کرده اند با دستور فرماندار از امروز؛ قیمت انواع نان از ۱۵ تا ۵۰ درصد افزایش یافت.

این اقدام در حالی ست که تاکنون هیچگونه دلیلی برای این افزایش قیمت آن هم در این برهه ی زمانیِ خاص که اوجِ زمانِ ورودِ و ترددِ گردشگرانِ نوروزی به این جزیره است؛ اعلام نشده تا جایی که خبرگزاری فارس نیز اعلام کرده تلاش‌های خبرنگار فارس برای مصاحبه با فرماندار قشم در این رابطه بی نتیجه بوده است.

در این شرایط این پرسش مطرح است که فرماندار قشم براساس کدام تدبیر، ضرورت و مصلحت اندیشی؛ درست در اوجِ مسافرت های نوروزی (هفتم فروردین ماه ۱۴۰۱) و ورودِ مسافرانِ نوروزی به جزیره ی قشم اقدام به افزایش قیمت نان در این جزیره کرده است…

نکته ی مهم در این رابطه این است که بخشی از گردشگرانِ نوروزی معمولا برای صرف غذا و وعده های روزانه اقدام به تهیه ی نانِ تازه از نانوایی های شهر محلِ سفر می کنند.

بنابراین ضروری ست نهادهای بالادستی وارد عمل شده و در اجرای این تصمیم در این برهه ی زمانی، تجدیدنظر شود.

متن ابلاغیه فرماندار قشم برای افزایش قیمت نان و جدول میزان افزایش قیمت انواع نان در این جزیره

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=37667
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما