• کد خبر: ۳۸۶۱۳
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۴ - : ۱۴:۲۴

دستگیری زمین خواران ۶۰ میلیارد تومانی در بهبهان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از رفع تصرف غیر قانونی اراضی ملی به مساحت ۸ هکتار به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان بهبهان خبر داد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛سردار سید محمد صالحی در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده تحت عنوان تصرف و احداث غیرقانونی سازه‌های مسکونی در اراضی ملی به متراژ ۸ هکتار در یکی از مناطق شهرستان بهبهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، دلالانی به صورت غیرقانونی اراضی ملی را در یکی از مناطق شهرستان بهبهان تصرف و شروع به احداث غیرقانونی سازه‌های مسکونی در آن کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه پس از بررسی‌های به عمل آمده و اطمینان از موضوع با هماهنگی مرجع قضائی و حضور ماموران پلیس امنیت اقتصادی و ماموران یگان حفاظت سازمان مسکن و شهرسازی ضمن قلع و قمع سازه ها، از حدود ۸ هکتار اراضی ملی رفع تصرف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش این زمین‌ها را بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار صالحی ضمن هشدار به تصرف کنندگان املاک و اراضی ملی، تاکید کرد: پلیس با آمادگی کامل و بدون هرگونه مماشاتی با سودجویان و اخلال‌گران امنیت اقتصادی برخورد می‌کند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=38613
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما