• کد خبر: ۴۰۳۰۰
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۱ - : ۸:۳۹

کشف ۳۰۰ تن برنج احتکار شده در انبار فروشگاه شهروند

یک منبع آگاه در سازمان تعزیرات حکومتی گفت: حدود ۳۰۰ تن برنج پاکستانی، روغن و ماکارانی احتکار شده از انبار فروشگاه شهروند در شهرک استقلال کشف و توقیف شد.

به گزارش اقتصاد سالم؛طی چند روز گذشته خبری مبنی بر کشف انباری حاوی حدود ۳۰۰ تن برنج متعلق به فروشگاه شهروند و پلمب آن با حکم قضایی منتشر شد.

اما ساعاتی بعد مجید احدی سرپرست روابط عمومی شرکت فروشگاههای شهروند، با ارسال خبری به رسانه ها گفت: ضمن تکذیب این خبر، دپوی کالا با احتکار کالا متفاوت است، همچنین کالاهای اساسی به ویژه برنج، روغن و ماکارونی در فروشگاه‌های شهروند در حال عرضه است.

به گفته احدی، شهروند عرضه‌کننده کالا است و زمانی می‌توان بحث احتکار را مطرح کرد که کالا در فروشگاه‌ها موجود نباشد و یا از عرضه کالا اجتناب شود، این در حالی است که شهروند هر روز اقدام به عرضه و فروش کالاهای اساسی و مورد نیاز مشتریان خود می‌کند.

اما پیگیری هااز یک منبع آگاه در سازمان تعزیرات حکومتی نشان داد، خبر کشف کالا از انبار شهروند در شهرک استقلال غرب تهران و توقیف آن کذب نیست و انبار مربوطه پلمب شده است.

این منبع آگاه گفت: اقلام کشف شده شامل حدود ۳۰۰ تن برنج پاکستانی، روغن و ماکارانی احتکار شده بودند که توقیف شده و روند کار را صورتجلسه کردیم.

این منبع آگاه گفت: هم مدیر عامل شرکت شهروند به شعبه تعزیرات آمده و اظهارات او را گرفته ایم. تا این مرحله تنها رای بدوی صادر شده است.

وی گفت: کالاهای احتکاری خارج از شبکه شهروند توزیع می شود.

  زاکانی شهردار تهران در نشست خبری گفته بود، می‌خواهیم از طریق فروشگاه‌های شهروند و میادین تره‌بار به کاهش قیمت‌ها کمک کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=40300
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما