• کد خبر: ۴۱۰۳
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۵ - : ۸:۲۶

بازداشت پنجمین عضو شورای شهر ساری

با بازداشت یک عضو دیگر شورای شهر ساری، تاکنون ۵ عضو این شورا بازداشت شدند.

 به گزارش اقتصاد سالم؛در ادامه رسیدگی به پرونده‌های مالی شهرداری ‌ساری ، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان مازندران یکی دیگر از اعضای شورای‌شهر ساری دیروز دستگیر شد.

دادستان مرکز استان با تایید دستگیری پنجمین عضو شورای شهر ساری گفت: پیش از این چهار عضو شورای شهر ساری دستگیر شده بودند که با دستگیری این عضو شورا ، تعداد اعضای دستگیر شده شورای شهر ساری به پنج نفر رسید.
کریمی با تایید خبر دستگیری پنجمین عضو شورای شهر ساری در رابطه با جرائم شهرداری ساری افزود: روند بررسی پرونده شهرداری و شواری شهر ساری ابتدا با دستگیری چند نفر از کارکنان شهرداری ساری آغاز شد.
وی افزود: با دستگیری نخستین عضو شورای شهر ساری، بررسی پرونده وارد ابعاد جدید‌تری شده و دیروز  پنجمین عضو شورای شهر هم در کنار سایر افراد در چنگال قانون قرار گرفته است.
دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده فعلا” حق فعالیت ندارند گفت: پرونده افراد دستگیر شده در ارتباط با جرائم صورت گرفته در شورا و شهرداری ساری در دادسرا تشکیل شده و به جرم این افراد رسیدگی می‌شود.
کریمی افزود: با دستگیری ۵ نفر از ۹ نفر اعضاء شورای پنجم ساری، این شورا از حد نصاب افتاده و نمی‌تواند تشکیل جلسه دهد و قانون باید درباره چگونگی ادامه فعالیت این شورا تصمیم گیری کند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=4103
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما