• کد خبر: ۴۸۹۹
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۳ - : ۸:۱۹

رییس بانک مرکزی آمریکا خانه نشین شد

پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا ترامپ، رییس بانک مرکزی این کشور خود را خانه نشین کرد.

به گزارش اقتصاد سالم؛با بیشتر شدن شیوع کرونا در آمریکا و نهادهای آمریکایی، جروم پاول- رییس بانک مرکزی این کشور نیز خود را خانه نشین کرده است و از طریق دورکاری به مدیریت بانک مرکزی این کشور خواهد پرداخت. این خبر پس از آن منتشر می شود که دونالد ترامپ- رییس جمهور آمریکا به دنبال مثبت اعلام شدن نتایج آزمایش کرونایش و طی کردن مراحل درمان راهی بیمارستان شد.
یک سخنگوی بانک مرکزی آمریکا با تایید این خبر گفته است جروم پاول از مدت ها پیش هیچ ارتباطی با افرادی که تست کرونای آن ها مثبت اعلام شده است ندارد. از زمان آغاز بحران کرونا تاکنون بخش بزرگی از کارکنان فدرال رزرو برای حفظ سلامتی خود دورکار شده اند اما جروم پاول و شمار زیادی از مدیران ارشد بانک مرکزی تاکنون در گردهمایی ها و جلسات مختلف حضور یافته اند.
برخلاف دونالد ترامپ، جروم پاول از آغاز شروع بحران کرونا تاکنون ماسک زده و نکات بهداشتی را رعایت کرده است.
پیش از مثبت اعلام شدن نتیجه تست کرونا ترامپ، رییس بانک مرکزی به دیدار وی رفته بود اما نتیجه آزمایش وی و استیون منوچین، وزیر خزانه داری منفی اعلام شد و هر دو نفر می توانند به کار خود ادامه دهند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=4899
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما