• کد خبر: ۵۲۵۰۸
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۷ - : ۱۴:۴۸

هراز باز شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد جاده هراز که به علت انجام عملیات عمرانی از ۲۴ مهرماه بسته بود بازگشایی شد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت تردد از جاده هراز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، جاده هراز از ۲۴ مهرماه تا ساعت ۱۲ ظهر امروز به دلیل  انجام عملیات عمرانی بسته بود و تردد از دو محور فیروزکوه و چالوس به عنوان مسیر جایگزین انجام می‌گرفت.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی این مسیر گفت: با اعلام قبلی این جاده امروز ساعت ۱۲ بازگشایی و تردد از این مسیر بدون مشکل انجام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=52508
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما