• کد خبر: ۵۳۱۱۳
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۵ - : ۸:۱۲

فروش اعتباری محصولات شرکت زامیاد

شرکت زامیاد از شرایط فروش اعتباری محصولات این شرکت خبر داد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛در این روش متقاضیان محترم می توانند از ساعت ۱۰صبح روز پنجشنبه ۵ آبان‌ماه ۱۴۰۱ ، تا پایان زمان تکمیل ظرفیت، با ورود به صفحه فروش اینترنتی محصولات گروه سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از وب سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام / پیش ثبت نام اقدام نمایند.

زمان تحویل خودروهای قابل عرضه در این طرح ( نیسان تک‌سوز آپشنال رادیال، نیسان تک‌سوز آپشنال رادیال با فرمان هیدرولیک ، نیسان دوگانه‌سوز آپشنال رادیال) مطابق جدول فوق ۳۰ روزه می باشد.

مشتریان محترم پس از ارسال دعوتنامه تکمیل وجه می‌بایست حداکثر ظرف مدت ۷ روز به نمایندگی انتخاب شده توسط مشتری مراجعه و نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز و ارائه چک‌های صیادی اقدام نماید. لذا چنانچه مشتری محترم طی مدت مذکور مدارک مورد نیاز را به نمایندگی تحویل ننماید و یا در سیستم اعتبارسنجی بانک‌ها فاقد اعتبار لازم جهت دریافت تسهیلات تشخیص داده شود، گروه خودروسازی سایپا هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت و به این گروه از مشتریان محترم تسهیلات تعلق نخواهد گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت بخشنامه فوق، به وب سایت تجاری سایپا به نشانی http://www.saipacorp.com مراجعه نمایید.

برچسب‌ها:, ,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=53113
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما