• کد خبر: ۵۸۰۶۱
  • ۱۴۰۱-۱۰-۱۰ - : ۱۸:۲۲

ماجرای حاشیه‌ساز گوشی های ۴۰میلیونی شورای شهر

رید گوشی های تلفن همراه برای اعضای شورای شهر شیراز با برندهای اپل و سامسونگ به قیمتی که گفته شده ۴۰ میلیون تومان بوده در روزهای اخیر حاشیه هایی را به دنبال داشته است.

 به گزارش اقتصاد سالم؛بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی و شهروندان شیرازی این رویه را از جایگاه نمایندگان شورای اسلامی شهر شیراز و شورایی که با نام انقلابی شناخته می شود دور دانسته و با آن مخالفت کرده اند.

شورای اسلامی شهر شیراز ۱۳ عضو دارد و دوره ششم این شورا کار خود را از تابستان ۱۴۰۰ آغاز کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز  گفت: هیچ مکاتبه ای و یا پیشنهادی درخصوص خرید گوشی تلفن به شخص من نشده است و هیچ گوشی نیز دریافت نکردم اما تا حدودی از این ماجرا باخبر شده ام.

رضا محمدیان افزود: این رخداد خوبی برای شورای انقلابی ششم نبوده و آبروی شورای شهر و اعضای شورا را خدشه دار کرده است.

وی ادامه داد: نباید مکاتبه ای در خصوص خرید گوشی تلفن همراه برای اعضای شورا شهر بین برخی از اعضای این نهاد اتفاق می افتاده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز عنوان کرد: به من نامه ای درباره گوشی تلفن همراه ارجاع نشده و هیچ گوشی نیز تحویل نگرفته ام.

وی با بیان اینکه حدود هفت یا هشت نفر از اعضای شورای شهر شیراز گوشی تلفن همراه دریافت کرده اند گفت: ظاهرا قیمت هر گوشی خریداری شده حدود ۴۰ میلیون تومان بوده است.

محمدیان اظهار کرد: تا جایی که اطلاع دارم تعداد دیگری از همکاران در شورای شهر شیراز شامل سید ابراهیم حسینی، سیده مریم حسینی ، علیرضا اسکندری و مهدی طاهری گوشی تلفن همراه دریافت نکرده اند.

وی در ادامه پس دادن گوشی های دریافت شده توسط برخی از اعضای شورا را راه حل مناسبی ندانست و گفت: گوشی تلفن همراه خریداری شده را نمی توان به عنوان گوشی نو پس داد و قطعا قیمت آن افت شدیدی دارد و بعنوان دست دوم در بازار خریداری می شود و این کار هم به زیان بیت المال است و بهترین راه حل کنونی این است که اعضایی که گوشی دریافت کرده اند هزینه آن را شخصا پرداخت کنند.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=58061
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما