• کد خبر: ۶۱۸۵۶
  • ۱۴۰۱-۱۲-۰۱ - : ۱۲:۴۷

سایپا نماینده ایران در کاپ آسیا شد

تیم تنیس روی میز بانوان سایپا در اولین حضور خود در رقابت های لیگ برتر، موفق به بالای سر بردن جام قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛ تکلیف بیست و ششمین دوره از مسابقات لیگ برتر بانوان تنیس روی میز کشور با قهرمانی بلامنازع سایپا به پایان رسید تا نارنجی پوشان در اولین حضور خود در این عرصه با ترکیب بازیکنانی همچون ندا شهسواری بانوی المپیکی، الینا رحیمی، شیما صفایی، فاطمه یاری و سارا شهسواری، با هدایت مریم معظمی و سرپرستی راضیه خزایی با افتخار قهرمان لیگ برتر لقب بگیرد تا شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در یکی از مهمترین رسالت های خود که استعدادیابی و سرمایه گذاری در ورزش بانوان است گام بلند دیگری بردارد تا به این ترتیب سایپا نماینده ایران در کاپ آسیا لقب گیرد.

گفتنی است مراسم اختتامیه سومین دوره رقابت های لیگ برتر با حضور رئیس فدراسیون و مدیران ارشد باشگاه سایپا در قزوین برگزار خواهد شد تا جام قهرمانی به این تیم اهدا شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=61856
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. یا مهدی ادرکنی گفت:

    من از دوره دبیرستان زمانی که ۱۷ سال بیشتر نداشتم پا در میدان نبرد گذاشتم، به امید اینکه دست اجنبی را از وطنم ،دینم و ناموس و شرافت مملکتم کوتاه کنم ،مجروح شدم ، تنهایی کشیدم ،در سنگر تو کمین افتادیم و برای لقمه نانی که امکان دسترسی و تدارک نبود ( چون جاده تدارکات در تیر رس دشمن بود هر جاده ای را میزدن نامرد )
    چندین روز گرسنه و تشنه حتی با حیوانی از نون خشکی دور ریخته در گیر می‌شدیم لقه ای گیر بیاریم و زنده بمانیم و دشمن متجاوز ، خاک وطن را اشغال نکند ،از این همه سختی خسته نشدم ، بعد از جنگ داعش
    و ضد انقلاب و… بود بازم موندیم گفتیم کشور مثل لیبی ،سوریه و عراق پاره،پاره نشه . ولی وقتی اینجور مدیران نالایق را می‌بینم و به اندازه حقوق یک سال ی کارمند و کارگر حقوق ی ماهتون هست ،لگن درست می کنن ،هیچ کشور جهان سومی هم خریدارش نیست ،اون وقت با هزار سیاست و دغل کاری تو پاچه ملت می کنند خودروی ۳۰ یا ۴۰ میلیونی را ده برابر قیمت واقعی می فروشند…

دیدگاه شما