• کد خبر: ۶۲۰۰۵
  • ۱۴۰۱-۱۲-۰۲ - : ۱۸:۵۲

آیفون ۱۵ احتمالا این شکلی خواهد بود+عکس

طراح مدل‌های مفهومی به‌نام Hans، رندرهای باکیفیت جدیدی از طراحی احتمالی آیفون ۱۵ اولترا به‌اشتراک گذاشته است.

 به گزارش اقتصاد سالم؛اگرچه هنوز ماه‌ها تا معرفی نسل بعدی آیفون‌های اپل فاصله داریم اما سیل شایعات و گزارش‌ها درمورد این محصولات از مدتی قبل آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

آیفون ۱۵ احتمالا این شکلی خواهد بود

طبق برخی گمانه‌زنی‌ها، انتظار می‌رود اپل سری بعدی آیفون را در چند نسخه روانه‌ی بازار کند که شاید یکی از آن‌ها آیفون ۱۵ اولترا باشد. تاکنون چندین شایعه در مورد این گوشی منتشر شده و حالا طراحی به‌نام Hans، مدل مفهومی دستگاه مذکور را از چند زاویه آماده کرده است تا دیدگاه خود را درمورد ظاهر نسل بعدی پرچم‌دار غول فناوری اهل کوپرتینو به‌ ما ارائه دهد.

آیفون ۱۵ احتمالا این شکلی خواهد بود

در مدل‌های مفهومی Hans، دکمه‌ی پاور آیفون ۱۵ اولترا رنگی متمایز نسبت به بدنه‌ی آن دارد که باعث می‌شود ظاهری شبیه اپل واچ الترا را در ذهن ما تداعی کند. اگرچه رندرهای قبلی این گوشی به لبه‌های گرد آن اشاره داشت اما طرح مفهومی جدید، همچنان از لبه‌های تیز شبیه نسل کنونی آیفون بهره می‌برد.

از طرف دیگر حلقه‌های دوربین پشتی آیفون ۱۵ اولترا در رندرهای جدید این محصول، با رنگ دکمه‌ی پاور مطابقت دارند و ظاهری جذاب به این گوشی بخشیده‌اند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=62005
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما