• کد خبر: ۶۳۸۲
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۴ - : ۱۵:۵۲

آقای وزیر! حتما رهبری باید ورود کنند؟/ امتحان پس داده ها را تغییر دهید

جناب آقای مهندس رزم حسینی، درست است شما تازه منصوب شده اید اما تیم فعلی شما امتحانش را پس داده است؛ تغییرشان دهید. منافع مردم و خدمت به آنها شوخی و تعارف بردار نیست.

به دنبال انتقاد مقام معظم رهبری از گرانیِ بی دلیل برخی از کالاهای اساسی، جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار تشکیل و وزیر صمت از برنامه ریزی برای کاهش قیمتها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، اگرچه کالاهای اساسی به وفور در بازار وجود دارد اما افزایش قیمت برخی از این محصولات در چند هفته اخیر از جمله گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ و گوجه فرنگی؛ ایجاد مشکل برای مردم را به دنبال داشته است.

این مشکلات به اطلاع مقام معظم رهبری رسیده و ایشان در سخنرانی روز گذشته خود به مناسبت میلاد رسول الله، به این مسئله پرداخته و با ابراز نارضایتی از این موضوع، از ناهماهنگی دستگاه ها و افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی انتقاد کرده و خواستار اقدام مسوولان مربوطه شدند.

چند ساعتی پس از سخنان ایشان بود که جلسه فوق العاده “ستاد تنظیم بازار” تشکیل شده و وزیر صمت به عنوان رییس این ستاد اعلام کرد که با هماهنگی های صورت گرفته برای تسریع در ترخیص کالاهای اساسی از گمرکات و افزایش عرضه، قیمت کالاهای اساسی به ویژه گوشت قرمز کاهش خواهد یافت.

این وضعیت در حالی است که طبق قانون؛ مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اتاق اصناف ایران و تهران؛ وظیفه تنظیم بازار کالاهای اساسی، کنترل قیمتها، نظارت بر بازار و جلوگیری از گران فروشی و اجحاف بر مردم را بر عهده دارند.

بنابراین در این شرایط متولیان اصلی تنظیم بازار نامبرده در بالا، بهتر است که عملکرد خود را اصلاح کنند، یا اگر نمی توانند؛ استعفا داده و بروند تا کسانی که “می توانند” بیایند، و اینگونه باعث گرفتاری مردم و نارضایتی مقام معظم رهبری نشوند.

البته جناب آقای رزم حسینی، وزیر محترم صمت تازه به این صمت منصوب شده اند اما با این حال باید از ایشان پرسید که حتما رهبری باید ورود کنند تا اقدام کنید؟ درست است که شما تازه منصوب شده اید؛ اما تیم فعلی شما امتحانش را پس داده است؛ بنابراین اگر نمی توانند، تغییرشان دهید. منافع مردم و خدمت به آنها شوخی بردار نیست و با کسی تعارف ندارد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=6382
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما