• کد خبر: ۶۴۱۹۹
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۰ - : ۱۳:۲۰

نرخ دلار در بازار آزاد باز هم افزایش یافت

نرخ دلار آمریکا در بازار آزاد به بالاترین سطح در یک ماه گذشته رسید.

 به گزارش اقتصاد سالم؛نرخ آزاد فروش دلار آمریکا در بازار تهران در جریان داد و ستدهای ظهر پنجشنبه به ۵۴ هزار و ۸۰۰ تومان رسید؛ نرخی که بالاترین رقم ثبت شده از ۱۰ اسفند گذشته به شمار می‌رود.

همزمان هر یورو نیز در بازار آزاد تهران تا ۵۹ هزار و ۴۰۰ تومان فروش رفت و قیمت هر لیر ترکیه نیز به دو هزار و ۹۰۰ تومان نزدیک‌تر شد و بهای هر درهم امارات به آستانه ۱۵ هزار تومان رسید.

افزایش دو دلاری قیمت جهانی هر اونس طلا (۱۹۶۶ دلار) در جریان معاملات روز پنجشنبه موجب شد تا در پی ادامه صعود نرخ ارز در  بازار ایران، قیمت هر قطعه تمام سکه طلا در بازار تهران به ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برسد و هر گرم طلای ۱۸ عیار دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته شود.

بهای آزاد فروش دلار در جریان معاملات هفتم اسفند گذشته با عبور از مرز ۶۰ هزار تومان تازه‌ترین رکورد تاریخی خود را ثبت کرد و سپس سیر نزولی به خود گرفت ولی از ۲۳ اسفند بار دیگر روندی صعودی به خود گرفته است.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=64199
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما