• کد خبر: ۶۴۹۶۸
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۴ - : ۱۵:۲۷

قیمت ارز و طلا در بازار تهران

در معاملات امروز بازار ارز و طلا، سکه طرح قدیم با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت نسبت به دیروز، با قیمت ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت، به قیمت ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس، ۴۱ هزار و ۷۱۲ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۹۲۰ تومان، کشف قیمت شد‌.

امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش، دلار توافقی صرافی به قیمت ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری و با قیمت ۴۳ هزار تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار تومان معامله شد.

مقابل صرافی‌ها نیز دلالان قیمت دلار غیر رسمی را ۵۰ هزار تومان عنوان می‌کردند.

* آخرین قیمت سکه و طلا در بازار

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت، به قیمت ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز بدون تغییر به  نرخ ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

‌امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار بدون تغییر قیمت به قیمت ۲ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۱ میلیون و ۸۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز نسبت به قیمت روز قبل افزایش ۶۱ صدم درصدی داشت و حدود ۲۰۲۶ دلار بود.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=64968
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما