• کد خبر: ۶۵۵۶
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۷ - : ۱۶:۱۲
این چاقو دسته اش را می بُرَد

ترامپ، “دستمالی” که صهیونیسم دورش انداخت

“صهیونیسم” تا حدی بی رحم است که “ترامپی” را که جایگاه ریاست جمهوری آمریکا را رسما و علنا به جایگاه “کارچاق کنیِ صهیونیستها” تبدیل کرد، سر بزنگاه و بعد از اتمام تاریخ مصرف؛ همچون دستمال کاغذی استفاده شده دور انداخت.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، اخیرا یک سایت عبری افشا کرد که ۲ هفته پیش ترامپ در گفت وگو با نتانیاهو از او پرسیده بود که “کاندیدای مورد ترجیحش در انتخابات آمریکا کیست؟”، و با توجه به کارچاق کنی های اخیرش برای آغاز روابط علنی چند کشور عربی با این رژیم، توقع حمایت صریح نتانیاهو را داشت؛ اما با این پاسخ روبرو شد که “اسرائیل از همکاری با هر شخصی در آمریکا که به دنبال پیشبرد صلح باشد، خرسند خواهد شد.”!

درواقع ترامپ توقع داشته در برابر حمایت های ویژه ۴ ساله اش از صهیونیستها به ویژه اقداماتِ جنایتکارانه اش بر ضد مردم ایران و همچنین تلاش های چند ماهه اخیرش برای آغاز روابط علنیِ چند کشور عربی با این رژیم؛ از حمایتِ علنیِ صهیونیستها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روبرو شود غافل از آنکه صهیونیستها؛ قواعد بازی خود را به خاطر “دونالد ترامپ”! بر هم نزده و روابط حسنه را با هر ۲ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حفظ می کنند.

این وضعیت در حالی است که در چند ماهه اخیر دونالد ترامپ به پادوییِ بیشتر صهیونیست ها به امید جلب بیشتر کمک لابی صهیونیستها، روی آورد و در همین راستا با فشار به کشورهای کوچک عرب همچون “امارات، بحرین و سودان” آنها را وادار به امضای قرارداد همکاری و “علنی کردن همکاری شان با رژیم صهیونیستی کرد”؛ هرچند این کشورها پیش از این نیز با این رژیم همکاری های گسترده به ویژه در بخش اطلاعاتی داشتند و در عمل اتفاق خاصی نیفتاده است.

 

این مصداق نشان می دهد که تفکر “صهیونیسم”، خطرناک ترین ایدئولوژی موجود در جهان بر علیه صلح و ثبات جهانی و بشریت است و آمریکایی ها نیز اگر عاقل باشند از فرزند نامشروع و خونریز خود تبرّی می جویند چرا که این چاقو، اتفاقا دسته اش را می برد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=6556
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما