• کد خبر: ۶۹۵۱۰
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۴ - : ۱۴:۱۰

رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بازار سهام، آخرین روز هفته را با رشدی ۲۷ هزار واحدی صعودی به پایان رساند.

 به گزارش اقتصاد سالم؛بازار سهام آخرین روز کاری هفته را متعادل و سبزپوش آغاز کرد و رفته رفته موج تقاضا در بازار دست بالاتر را گرفت.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۲۷ هزار واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۸۲ هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۱۱ هزار واحدی، به ارتفاع ۷۴۱ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «فغدیر» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند.

همچنین سه نماد «وبملت»، «خگستر» و «پی پاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «فرود» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به بازار سهام وارد کردند.

در بازار امروز ۳۰۰ نماد در محدوده مثبت و ۱۰۰ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۱۶ نماد در محدوده مثبت و ۹۲ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=69510
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما