• کد خبر: ۶۹۶۹۵
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۷ - : ۱۶:۱۰

بازداشت ۲ نفر از مدیران شهرداری کاشان

یک منبع آگاه گفت: دو مدیر شهرداری کاشان و یک دلال به دلیل فساد در حوزه مزایده‌ها و پرداخت رشوه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

 به گزارش اقتصاد سالم؛یک منبع آگاه با تایید این خبر اظهار داشت:  ۲ نفر از مدیران شهرداری کاشان به همراه یک دلال بازداشت شدند.

وی گفت: این دو مدیر شهرداری کاشان و یک دلال به دلیل فساد در حوزه مزایده‌ها و پرداخت رشوه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

وی افزود:  نزدیک به یک‌ماه پیش هم نیروهای امنیتی با دستور مراجع قضایی ۹ نفر از مدیران و کارمندان شهرداری کاشان را به دلیل تخلف در حوزه شهرسازی و دریافت رشوه بازداشت کردند.

وی بیان کرد: چهار نفر از این ۹ نفر در بازداشت بسر می‌برند و پنج نفر دیگر به قید وثیقه آزاد شدند.

این منبع آگاه تاکید کرد: پرونده این ۱۲ متخلف شامل مدیران، کارمندان و یک دلال در حال رسیدگی است و دستگاه‌های امنیتی و قانون به‌هیچ‌وجه و در هیچ شرایطی با احدی از افراد متخلف که عامل تضییع بیت‌المال و حقوق مردم و سرکشی از قوانین هستند مماشات ندارد و برای اثبات حقیقت و واقعیت برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=69695
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما