• کد خبر: ۶۹۸۳۵
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۹ - : ۱۲:۳۳

۳ نفر متهم به فساد اداری در شاهرود دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری سه نفر از کارکنان یک نهاد اجرایی و یک دستگاه اجرایی در شهرستان شاهرود، مرتبط با فساد مالی خبر داد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛محمد جعفر عبدالهی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دادگستری سمنان ضمن بیان اینکه دو متهم به فساد اداری در شاهرود دستگیر شدند بیان کرد: دو نفر از این افراد کارکنان نهاد اجرایی و عمومی و یک نیز نیز کار چاق کن بود که با ورود سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و روانه زندان شدند.

وی با بیان اینکه این سه نفر به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود معرفی شدند تا به جرایم شأن رسیدگی شود، ابراز کرد: فعلاً این افراد پس از تشکیل پرونده قضائی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: این افراد با قصد اعمال نفوذ به منظور دخل و تصرف در امور غیر مرتبط اداری با ارائه وعده مالی زمینه فساد اداری را ایجاد می‌کردند که توسط نهادهای امنیتی رصد و در نهایت دستگیر شدند.

عبدالهی با بیان اینکه مردم مطمئن باشند که با این افراد برخورد سخت و عبرت آموز خواهد شد، گفت: این گونه تخلفات نباید موجب سلب اعتماد مردم به بدنه پاک دستگاه اجرایی شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=69835
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما