• کد خبر: ۶۹۹۶۰
  • ۱۴۰۲-۰۳-۳۰ - : ۱۷:۵۰

ایران در حمله پلیس آلبانی به کمپ مجاهدین خلق نقشی ندارد / اشرف ۳، مرکز تروریسمِ سایبری شده است

گروهک مجاهدین خلق (منافقین) با صدور بیانیه ای اعلام کرده که حمله ی صبح امروز پلیسِ کشور آلبانی به کمپِ این گروهک (اشرف ۳)؛ به درخواستِ ایران صورت گرفته است…

اما شواهد نشان می دهد این ادعا درست نیست.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، به فکت ها و شواهد زیر توجه بفرمایید:

۱_ حدود ۱۰ ماه پیش در مرداد ماه ۱۴۰۱ “دولت آلبانی” اقدام به قطعِ کامل روابط دیپلماتیک با ایران کرده و به دیپلمات‌های ایرانی ۲۴ ساعت برای ترک این کشور فرصت داد.

۱/۱_ بهانه آلبانی برای قطع روابط با ایران، حملات سایبری به این کشور خوانده شد. در آن زمان “تیرانا” مدعی شد که حملاتِ سایبری از جانب ایران صورت گرفته است.

رویترز هم گزارش داد «ادی راما» نخست‌وزیر آلبانی (هفتم سپتامبر ۲۰۲۲) گفت به همه دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت ایران در این کشور دستور داده که ظرف ۲۴ ساعت خاک آن را ترک کنند.
راما در بیانیه‌ای ویدئویی گفت «دولت آلبانی تصمیم گرفته به روابط دیپلماتیک خود با جمهوری اسلامی ایران پایان دهد»

۲_ بنابراین در حال حاضر ایران، رابطه ی دیپلماتیک با کشور آلبانی ندارد تا آن طور که گروهک مجاهدین خلق/منافقین مدعی شده؛ پلیسِ آلبانی به درخواستِ ایران بخواهد به محلِ استقرار این گروهک حمله کند.

بیانیه ی مجاهدینِ ترور

۳_ در همین رابطه “دولت آلبانی” هم شفاف سازی و اعلام کرده است:” سازمان مجاهدین خلق، توافق سال ۲۰۱۴ را نقض کرده است.

عملیات امروز ما مطابق قوانین و بر اساس حکم دادگاه عالی مبارزه با تروریسم صورت پذیرفته است.

مطابق توافق میان ما و سازمان در سال ۲۰۱۴، اعضای این سازمان صرفا به دلایل انسان دوستانه در کشور ما پناهنده شده بودند، اما با انجام اقدامات تروریستی و سایبری، این توافق را نقض کرده اند.

از صبح امروز نیروهای پلیس آلبانی برای بازرسی از این قرارگاه برای ساعتی کنترل آن را بر عهده گرفته و ضمن بازرسی دفاتر این سازمان؛ تمامی سیستم های الکترونیکی، از جمله کامپیوترها، تلفن های همراه و… مورد بازرسی قرار گرفت.

برخی از وسائل الکترونیکی غیر متعارف از جمله تعدادی پهپاد، توسط پلیس ضبط شدند.

نیروهای امنیتی در حین بازرسی با مقاومت و حمله تعدادی از اعضای این سازمان رو به رو شدند”.

۴_ بنابراین همان طور که دولتِ آلبانی هم صراحتا اعلام کرده است، بازرسی از کمپ منافقین، طبق حکم دادگاه مبارزه با تروریسم و به دلیل “انجام اقدامات تروریستی و تروریسم سایبری” توسط گروهک مجاهدین خلق، صورت گرفته است.

۵_ این همان واقعیتی است که در عمل در حالِ وقوع است و اتاقِ عملیاتِ مشترکِ گروهک “مجاهدین خلق و اسرائیل” در حوزه ی تروریسمِ سایبری، در کمپ منافقین در آلبانی مستقر است و عملیاتِ تروریسمِ فکری علیه ملتِ ایران در فضای مجازی، دقیقا از همین کمپ، انجام گرفته و هدایت می شود.

نیروهای گروهک مجاهدین خلق در آلبانی در حالِ عملیاتِ “تروریسم سایبری” / آنها در حالِ تولید و انتشار اخبار جعلی و نفرت پراکنانه و ترورِ اعصاب و روح و روانِ مردم ایران هستند

۶_ نکته ی قابل توجه این است که دولتِ آلبانی در بیانیه ی خود به این موضوع نیز اشاره و اعلام کرده که در عملیات امروز در کمپِ مجاهدین خلق، “تمامی سیستم های الکترونیکی، از جمله کامپیوترها، تلفن های همراه و… مورد بازرسی قرار گرفته است”.

۷_ در پایان باید گفت که گروهک مجاهدین خلق حال که به دلیل اخراج از عراق و استقرار در آلبانی و کاهش توانِ عملیاتی؛ امکانِ انجام عملیاتِ نظامی و تروریستی در خاکِ ایران را تا حد زیادی از دست داده است، سالهاست که از طریقِ کمپ خود در آلبانی، به “تروریسمِ سایبری” و حمله به ذهنِ مردمِ ایران روی آورده است.

۸_ “گروهک مجاهدین خلق” با توجه به استقرارِ خود در عراق در طولِ ۸ سال تجاوز و جنگ تحمیلیِ رژیم بعث عراق به ایران و همکاری و اتحادِ نزدیک با رژیمِ صدام تکریتی و حزب بعث؛ ارتباطات و نفوذِ بالا در این کشور داشته و در دوره ی ظهور و حمله داعش به سوریه و عراق نیز نقش ویژه ای در پشتیبانی اطلاعاتی و نقل و انتقالِ اعضای این گروهک تروریستی_تکفیری به ویژه در مناطق نزدیک با مرزهای ایران داشت.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=69960
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. ایرانی گفت:

    گروهک منفور منافقین همیشه نامش با جنگ و ترور و اسلحه و خشونت گره خورده است
    از همکاری با صدام حسین دیکتاتور رژیم بعثی عراق برای حمله به ایران تا ترور سران انقلاب و مردم در دهه ۶۰ و بعد از آن
    هم اکنون هم پیرمردها و پیرزن های منافق، از طریق کامپیوترهای خود در حال ترور سایبری، هستند

  2. مریم گفت:

    این اقدام پلیس آلبانی نشون میده که ذات تروریستی سازمان منافقین حتی برای کشور آلبانی به عنوان یکی از اقمار اروپا و آمریکا هم شناخته شده و این کشور بیشتر از این نتونسته چشمش رو به روی اقدامات تروریستی فرقه مریم رجوی ببنده…
    این اقدام پیام بزرگی برای این فرقه داره

دیدگاه شما