• کد خبر: ۷۱۲۱۰
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۵ - : ۸:۰۶

عرضه منظم محصولات سایپا به متقاضیان

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو،‌ محصولات گروه خودروسازی سایپا به صورت منظم و در موعد مقرر به متقاضیان عرضه خواهد شد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛حسین کاظمی طرقی درباره اجرای مرحله دوم عرضه محصولات در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو،‌ اظهارداشت: با عدم حضور ایران خودرو در این مرحله، گروه خودروسازی سایپا با عرضه ۱۱ محصول، با استقبال بالای متقاضیان روبرو شد.

او ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا با درک صحیح حساسیت شرایط و اهمیت حفظ ثبات ایجاد شده در بازار خودرو، برنامه‌ریز‌ی‌ لازم را در مدیریت عرضه محصولات با در نظر گرفتن تعهدات موجود و برنامه تولید خود داشته است و بر این اساس فراخوان جهت واریز وجه را از تاریخ ۲۵ خردادماه آغاز کرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برای حدود یکصد هزار متقاضی مشارکت‌کننده برای۶ محصول عرضه شده،‌ طی ۷ مرحله فراخوان داده شده است،‌ تصریح کرد:  وضعیت این گروه از متقاضیان مشخص شده است و افراد نسبت به ثبت نام در سیستم فروش اقدام کرده‌اند.

او تاکید کرد: همانگونه که از شرایط بازار برآورد می‌گردد، نتیجه اقدامات در افزایش تولید و عرضه خودرو، منجر به حفظ ثبات قیمت خودروهای این مجموعه در بازار شده و به‌عبارتی با پاسخ به درخواست‌های خرید، رضایتمندی متقاضیان محصولات گروه خودروسازی سایپا به دست آمده است.

 کاظمی طرقی گفت: انضباط در اجرای عرضه محصولات، متناسب با برنامه تولید در فرآیند گروه خودروسازی سایپا کاملا مشهود است.   

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=71210
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما