• کد خبر: ۷۱۶۹۳
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۱ - : ۱۳:۲۸
مدیرعامل شرکت زامیاد خبر داد:

تولید وانت نیسان اکستند از ابتدای مردادماه

مدیرعامل شرکت زامیاد گفت: از ابتدای مردادماه سال جاری،‌تولید وانت زامیاد (نیسان) اکستند در شرکت زامیاد آغاز می‌شود.

 به گزارش اقتصاد سالم؛سید محسن مرتضوی با بیان اینکه شرکت زامیاد به منظور مشتری‌مداری، ارتقاء ایمنی و رفاه رانندگان، اقدام به طراحی و تولید وانت زامیاد (نیسان) جدید با نام اکستند کرده است،‌ افزود: به منظور بهبود شرایط نشستن راننده و افزایش ایمنی خودرو یاد شده، طول کابین این محصول ۱۶ سانتی‌متر افزایش پیدا کرده که این افزایش فضا، باعث استفاده از صندلی‌های مجزا برای راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم موقعیت صندلی و زاویه پشتی آن شده است؛ این امر توانسته میدان دید راننده و تسلط بر غربیلک فرمان را بهبود ببخشد. در راستای تحقق افزایش فضای کابین، قالب‌های بدنه این محصول، بازطراحی و نوسازی شده و همچنین تزئینات داخلی اتاق، کاملاً تغییر یافته است.

مدیرعامل شرکت زامیاد در مورد دیگر مزایای این محصول نسبت به وانت زامیاد معمولی که از ابتدای مردادماه سال جاری تولید آن آغاز خواهد شد،‌ تصریح کرد: با توجه به تفکیک صندلی‌های راننده و سرنشین، از فضای بین دو صندلی برای جانمایی کنسول استفاده شده است که این امر علاوه بر پرکردن فضای بین دو صندلی و زیبایی کابین، فضای کاربردی مناسبی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. همچنین با توجه به پوشش فومی دَر کنسول، در صورت استفاده راننده از فضای کابین برای استراحت، یکپارچگی صندلی‌ها مشابه طرح قدیم نیسان (صندلی نیمکتی) فراهم می‌شود.

او افزود: با آستر شدن بدنه و اتاق بار اکستند، مقاومت رنگ بدنه در مقابل خوردگی و ضربه افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا می‌کند. ضمن اینکه ثابت‌کننده‌های خط مونتاژ این محصول، نوسازی شده است که سبب کنترل دقیق‌تر فواصل و هم‌سطحی قطعات و همچنین موجب بهبود توازن دَرها، تغییر طرح نوار آب‌بندی دور دَرها و در نهایت جلوگیری از نفوذ آب می‌شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: وانت نیسان اکستند تولیدشده می‌تواند مبنای تغییر طرح‌های آتی از جمله تغییر چراغ‌های جلو، جلو پنجره، سپر و … باشد.

گفتنی است، طراحی و تولید تزئینات داخلی محصول وانت زامیاد (نیسان) جدید، شامل پوشش سقف، پوشش دیواره پشتی، کاور ستون‌ها، کاور زیر داشبورد، کف‌پوش و کاور دسته دنده است، ضمن اینکه در تولید تزئینات داخلی از مواد منطبق با استانداردهای روز، به‌ویژه استانداردهای ایمنی مربوط به مقاومت در برابر UV و عدم انتشار شعله استفاده شده است.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=71693
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما