• کد خبر: ۷۲۷۶۰
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۴ - : ۱۱:۳۳

خبر جدید درباره سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی

جواد اوجی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت درباره سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی گفت‌: این موضوع در دستور کار دولت است و منتظر هستیم که در دولت به سرانجام برسد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت درباره افزایش قیمت گاز مایع در بازار آزاد گفت: ما بحث گاز مایع یا LPG را در کپسول‌های ۱۱ کیلویی را به مردم می‌دهیم وزارت نفت از طریق شرکت پالایش و پخش در اختیار شرکت‌های توزیع کننده می‌گذارند و دولت هیچ تغییری در نرخ گاز مایع اعمال نکرده و نسبت به سال گذشته نیز میزان آن ۲۰ درصد به شکل حجمی افزایش پیدا کرده است.

اوجی درباره علت افزایش قیمت گاز مایع در بازار گفت: این مسئله را باید سندیکا و  وزارت صمت پاسخگو باشند. هر کس در سامانه صدف ثبت نام کنند، گاز مایع به طور کامل به او تعلق می‌گیرد.

وزیر نفت همچنین درباره سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی گفت‌: این موضوع در دستور کار دولت است و منتظر هستیم که در دولت به سرانجام برسد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=72760
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما