• کد خبر: ۷۲۷۸۲
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۴ - : ۱۴:۰۹

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴۰۲/۰۵/۰۴

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۸میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

 به گزارش اقتصاد سالم؛طبق سنوات گذشته امسال  بازار طلا و جواهر تهران اعم از پاساژهای اصلی بازار و راسته طلا و جواهرفروسان بازار تهران از روز سه شنبه سوم مردادماه الی یکشنبه هشتم مردادماه تعطیل و اعضای صنفی این بازار عزادار سید و سرور آزادگان جهان می باشند.

براساس قیمت‌های درج شده در سایت اتحادیه طلا و جواهر، هم اکنون قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۸میلیون و ۳۰۰هزار تومان است.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۰ میلیون و ۱۷۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۷۲دلار است.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (چهارشنبه ۴ مرداد ماه) با کاهش جزئی نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۱ هزار و ۲۷۸ تومان  و قیمت حواله دلار ۳۷ هزار و ۵۲۵ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۵ هزار و ۶۰۷ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۴۶۱ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۹ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۲۱۸ تومان اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=72782
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما