• کد خبر: ۷۲۸۰۴
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۵ - : ۱۱:۳۱

صادرات ۱۰۰۰ دستگاه کوییک و ساینا به کشور ونزوئلا

گروه خودروسازی سایپا ۱۰۰۰ دستگاه از محصولات خود را در قالب دومین محموله صادراتی به کشور ونزوئلا،‌ صادر کرد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛در راستای صادرات اولین محموله ۱۰۰۰ دستگاهی محصولات سایپا به کشور ونزوئلا (اواخر سال گذشته) و استقبال مردم این کشور، دومین محموله صادراتی به صورت CBU (خودروی کامل) به کشور ونزوئلا صادر شد.

بر این اساس در خردادماه سال جاری، ۱۰۰۰ دستگاه خودرو که شامل ۷۰۰ دستگاه کوییکST‌ معمولی  و ۳۰۰ دستگاه ساینا S و همچنین ۶ کانتینر قطعات یدکی است، به کشور ونزوئلا صادر شد.

گروه خودروسازی سایپا در راستای گسترش بازارهای صادراتی و افزایش سهم بازار، سفارش‌های دریافتی را به سرعت پاسخ می‌دهد، لذا در صادرات دومین محموله، از زمانی که گروه خودروسازی سایپا، سفارش خودروی کشور ونزوئلا را دریافت کرد تا زمان حرکت کشتی به سمت کشور یاد شده، ‌فاصله کوتاه ۲۰ روزه وجود داشت.

جهت حمل دریایی دومین محموله صادراتی به بازار استراتژیک ونزوئلا، با برنامه ریزی‌های انجام شده و تلاش و همکاری کارکنان گروه سایپا، بارگیری ۲۵۶ کانتینر در کشتی در مدت ۱۰ روز انجام شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=72804
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما