• کد خبر: ۷۳۲۱۰
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۱ - : ۱۴:۱۷

بازداشت تعدادی از مدیران اسبق جهاد دانشگاهی کرمان

دادستان مرکز استان کرمان از دستگیری تعدادی از مدیران ارشد و میانی اسبق جهاد دانشگاهی این استان به اتهام فساد مالی خبر داد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛مهدی بخشی افزود: بر اساس گزارش به موقع اداره کل اطلاعات استان کرمان و صدور بهنگام و قانونی دستور قضایی، تعدادی از مدیران ارشد و میانی جهاد دانشگاهی به دلیل تخلفات مالی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند و بررسی و تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اسناد و مدارک ارائه شده، اتهام متهمین پولشویی و اختلاس است، اظهارداشت: متهمین بازداشت و موارد اتهامی در حال رسیدگی است و پس از تکمیل و صدور کیفرخواست، به منظور رسیدگی و صدور رأی به دادگاه کیفری ارسال خواهد شد.

مدعی العموم در استان کرمان با تأکید بر اینکه فعالیت تمام کارکنان ادارات، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی و یا وابسته به دولت زیر ذره بین دستگاه‌های نظارتی قرار دارد، عنوان کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد بخصوص فساد مدیران به طور جد و بدون اغماض ورود می‌کند و چنانچه فردی در پست‌های پیشین خود نیز دچار تخلفاتی شده باشند باید در برابر قانون پاسخگو باشد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=73210
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما