• کد خبر: ۷۳۳۳۷
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۵ - : ۷:۳۴

استقبال فعالان حوزه حمل و نقل از محصولات زامیاد

شرکت زامیاد با نگاهی تخصصی به حوزه حمل و نقل به همراه شرکت ایران کاوه در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت اصفهان حضوری فعال داشت.

 به گزارش اقتصاد سالم؛ این شرکت با هدف معرفی محصولات تجاری و کاربری‌های تخصصی به بازار هدف با چهار محصول اتوبوس شهری، پادراپلاس لانگ با کاربری یخچال، پادراپلاس با کاربری آتش نشانی و پادراپلاس با کاربری کمپرسی در نمایشگاه مدیریت شهری اصفهان حضور یافت.

این گزارش می افزاید: در مدت چهار روز برگزاری نمایشگاه، محصولات شرکت زامیاد با استقبال مناسبی از سوی فعالان حوزه حمل و نقل، تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان، متخصصان و کارشناسان حوزه مدیریت شهری و صنایع وابسته به آن مواجه شد.

بازدید شهردار اصفهان، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، معاون عمرانی وزیر کشور و شهرداران مناطق و شهرهای مختلف استان اصفهان از غرفه های زامیاد و ایران کاوه از نکات قابل توجه این نمایشگاه بود.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت از ۱۰ تا ۱۳ مردادماه جاری با حضور ۸۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=73337
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما