• کد خبر: ۷۳۴۵۱
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۶ - : ۱۴:۰۷

رشد بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس با رشد ۱۱ هزار و ۱۰۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۵۱ هزار و ۱۲۱ واحدی ایستاد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛امروز دوشنبه (۱۶مرداد) شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۳۰۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۴۲ هزار و ۳۱۷ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۱ هزار و ۱۰۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۵۱ هزار و ۱۲۱ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «فملی» و «تاپیکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خگستر»، «شهر» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۲ هزار و ۵۵۷ واحدی روی پله ۷۱۹ هزار و ۵۶۰ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۶ هزار و ۹۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۲۷۸ هزارمیلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۹۳۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک‌ها» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
خگستر، افران و کمند بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خودرو، خگستر و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد۱۲۷۴، اراد۱۰۱۶ و اخزا۹۱۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، اراد۱۲۷۴ و کرمان بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=73451
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما