• کد خبر: ۷۳۵۳۳
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۷ - : ۱۴:۱۵

اعلام رشته‌های واجد شرایط بورسیه در شرکت سایپا

تعداد ۱۰۰ دانشجوی جدیدالورود دوره کارشناسی دانشگاه علم و صنعت در ۶ رشته تحصیلی که از طریق آزمون سراسری جذب این دانشگاه شوند بورسیه شرکت سایپا خواهند شد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛دانشگاه علم و صنعت ایران در راستای تحقق وظایف ملی خود مبنی بر تامین نیروی متخصص کشور در راستای رویکرد ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه از طریق آزمون سراسری ۱۴۰۲ دانشجوی  بورسیه صنعتی در رشته های مختلف می پذیرد

در این خصوص پیرو تفاهم نامه امضا شده بین دانشگاه علم و صنعت با شرکت خودرو سازی سایپا بیش از ۱۰۰ نفر در رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر از ابتدای شروع تحصیل بورسیه این شرکت خواهند شد.

دانشجویان دانشگاه علم و صنعت که بورسیه شرکت خودروسازی سایپا شوند از حقوق و مزایای این شرکت حین تحصیل بهره مند خواهند شد و پس از تحصیل به استخدام این شرکت در خواهند آمد.

علاقه‌مندان بورسیه در شرکت خودروسازی سایپا برای اطلاع از ضوابط و شرایط پذیرش دانشجو به عنوان بورسیه سایپا در دفترچه انتخاب رشته های آزمون سراسری که به‌زودی منتشر می شود مراجعه  کنند.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=73533
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما