• کد خبر: ۷۳۹۵
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۸ - : ۱۱:۵۶

توقف تولید چند مدل خودرو جدید تا پایان سال

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: چند مدل خودرو از استانداردهای لازم برخوردار نبودند لذا به تولیدکنندگان آنان اخطارهای لازم داده شده است.

 به گزارش اقتصاد سالم؛کیفیت پایین برخی از محصولات خودروسازی همواره از چالش ها و گلایه مندی ها مردم بوده است. موضوعی که رزم حسینی، وزیر صمت در اولین روزها از آغاز مسئولیت ش در وزارتخانه، به آن اشاره کرد و از بابت تولید خودروهای بی کیفیت طی چند دهه اخیر از مردم عذرخواهی کرد.

در همین خصوص دکتر نیره سادات پیروزبخت، رئیس سازمان استاندارد ضمن حمایت و تشکر از رویکرد وزیر صمت گفت: ما خوشحالیم که مدیریت جدید در وزارت صمت به دنبال ارتقا کیفیت خودروهای تولید داخل هستند.

وی با اشاره به اینکه رعایت استانداردها با ارتقا کیفیت محصولات رابطه مستقیم دارد، گفت: سازمان استاندارد به طور جدی پیگیر رعایت استانداردها ۸۵ گانه می باشد.

پیروزبخت با بیان اینکه هر محصول استانداردهای ۸۵ گانه را نداشته باشد، اجازه تولید نخواهد یافت گفت: بر همین اساس تولید پراید و پژو را متوقف کردیم

وی درادامه با اشاره به تصمیمات جدید شورای عالی استاندارد گفت: چند مدل خودرو از استانداردهای لازم برخوردار نبودند لذا به تولیدکنندگان آنان اخطارهای لازم داده شده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد افزود: به این تولیدکنندگان تا پایان سال فرصت داده ایم تا استانداردهای ۸۵ گانه را رعایت کنند در غیر این صورت خط تولید آنان متوقف خواهند شد.

منبع: خط بازار
لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=7395
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما