• کد خبر: ۷۴۰۵۶
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۵ - : ۸:۱۱

عزم گروه توسعه ملی برای ارتقاء سرمایه گذاری مسکن

در جریان برگزاری جلسه کمیته مسکن، بازدید از پروژه الماس تهران توسط مدیرعامل و مدیران شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی، اهمیت پروژه ­های ساخت و ساز مسکن در این گروه سرمایه گذاری بررسی شد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛حسین مدرس خیابانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در خصوص اهمیت فعالیت شرکت های ساختمانی زیرمجموعه این گروه گفت: ایجاد ارزش افزوده تولید مسکن، جزو محورهای با اهمیت سرمایه گذاری در گروه توسعه ملی بوده و به همین منظور تعامل در این حوزه برای افزایش بهره وری و سودآوری در وهله اولیه و سپس کمک به آبادانی و توسعه سطوح عمرانی کشور در وهله ثانویه، حائز اهمیت است.

در ادامه این جلسه، فعالیت های در حال انجام شرکت بین الملل ساختمان و صنعت ملی از سوی یزدان احمدوند، مدیرعامل شرکت بین الملل ساختمان و صنعت ملی به صورت مشروح و با استفاده از سیستم هوش تجاری زنده بر اساس اطلاعات روز پروژه ها، ارائه شد.

به گفته احمدوند، هم اکنون پروژه الماس به عنوان بزرگترین پروژه این شرکت، در حال انجام کار است و پروژه بیمارستان شازند در حال رسیدن به نقطه اتمام دیوار چینی است. برای پروژه مسکونی ۶۰۰ واحدی شهرک مهاجران در نزدیکی شرکت پتروشیمی شازند، عملیات گودبرداری آغاز شده و سایر پروژه های این شرکت نیز در حال دریافت مجوزهای لازم هستند.

صبح امروز نشست کمیته مسکن گروه توسعه ملی در محل پروژه الماس تهران با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه­ گذاری گروه توسعه ملی و جمعی از معاونان، مشاوران و مدیران این شرکت، مدیران شرکت بین الملل ساختمان و صنعت و ملی و مدیران شرکت سرمایه گذاری ساختمان گروه صنایع بهشهر برگزار شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=74056
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما