• کد خبر: ۷۷۳۷۳
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۷ - : ۸:۳۱

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

معامله‌گر ارزهای دیجیتال با نام مستعار تایتان آف کریپتو، پیش‌بینی خود در مورد چرخه بعدی بیت‌کوین (BTC) را در ایکس به اشتراک گذاشت. این معامله‌گر با تجزیه و تحلیل داده‌های قیمت تاریخی بیت‌کوین و ترسیم خطوط روند از پایین‌ترین چرخه قبلی تا اوج بعدی آن، هدف قیمت بالقوه را برای اوج چرخه آتی تخمین زد.

 به گزارش ۱۴۰۰خبری(اقتصاد سالم)؛ بر اساس تحلیل این معامله‌گر، بیت‌کوین می‌تواند به ارزش حدود ۱۳۷ هزار دلار برسد که انتظار می‌رود این اوج در آگوست سال ۲۰۲۴ رخ دهد. در این میان، رهبر بازار رمزارزهای دیجیتال در زمان انتشار این مطلب با قیمت ۲۷ هزار و ۹۵۲.۳۵ دلار معامله می‌شود، پس از اینکه توانسته است افزایش اندک ۰.۱۵ درصدی طی ۲۴ ساعت را مدیریت کند.

قیمت بیت‌کوین طی هفت روز گذشته بیش از سه درصد افزایش یافت، علاوه بر این، ۳۰ روز گذشته خوبی برای آن رقم خورد زیرا در بازه زمانی ماهانه ۶.۵۷ درصد افزایش ثبت کرد.

از سوی دیگر، حجم معاملات ۲۴ ساعته بیت‌کوین بیش از ۴۸ درصد کاهش یافت، اگرچه تایتان آف کریپتو معتقد است که ارزش ۱۳۷ هزار دلاری برای بیت‌کوین در دسترس است اما قیمت آن ابتدا باید حدود ۵۹ درصد افزایش یابد تا بر قیمت بالای ۶۸هزار و ۷۸۹.۳۶ دلاری خود در نوامبر ۲۰۲۱، غلبه کند.

رهبر بازار رمزارزهای دیجیتال در حال تلاش برای شکستن بالاتر از سطح مقاومت ۲۷ هزار و ۹۱۵ دلار در زمان انتشار این مطلب است. اگر بیت‌کوین طی ۴۸ ساعت آینده یک شمع روزانه بالاتر از این قیمت را ثبت کند، ممکن است در دو هفته آینده به آستانه کلیدی بعدی یعنی ۲۹ هزار و ۲۱۰ دلار برسد.

از طرف دیگر، شکست بیت‌کوین در بستن شمع روزانه بالای ۲۷ هزار و ۹۱۵ دلار در چند روز آینده می‌تواند این مورد صعودی را باطل کند. در این سناریوی نزولی‌تر، قیمت ارز دیجیتال می‌تواند سطح حمایت فوری ۲۶ هزار و ۹۱۵ دلار را در طول هفته بعد دوباره آزمایش کند.

با این حال، بیت‌کوین در یک کانال قیمتی مثبت میان مدت معامله شد که بیان می‌کند، قیمت آن ممکن است در چند روز آینده افزایش یابد. این کانال قیمت صعودی طی چند هفته گذشته پس از ثبت پایین‌ترین و بالاترین قیمت بیت‌کوین در این دوره شکل گرفته است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۰۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۰.۴۵ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۹.۹۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۳ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸.۲۸ میلیارد دلار است که ۱۷.۲۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۱۶ میلیارد دلار است که ۱۱.۸۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۶.۲۳ میلیارد دلار است که ۸۸.۸۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۴۱ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۷ هزار و ۹۳۸.۵۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۵۸  درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۶۳۴.۸۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۳۸ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۲۱۲.۰۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۱۳ درصد کاهش

۵-  ریپل

قیمت: ۰.۵۱۸۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۱۷  درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۷-  کاردانو

قیمت: ۰.۲۵۷۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۸۰  درصد کاهش

۸ – دوج کوین

قیمت: ۰.۰۶۰۹۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۰.۹۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۸۸ درصد کاهش

۹-  سولانا

قیمت: ۲۳.۲۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۲۹ درصد کاهش

۱۰ – پولکا دوت

قیمت: ۴.۰۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۷۰ درصد کاهش

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=77373
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما