• کد خبر: ۷۸۱۸۳
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۵ - : ۲۲:۱۰

دلیل قساوت اسرائیل در انهدامِ بیمارستان “المعمدانی” با بیمارانش در غزه چیست / مقاومت به زودی پاسخ می دهد

بمبارانِ یک بیمارستان در غزه و قتل عام تمام بیمارانش، یک جنایت جنگی را رقم زده است…

اما گذشته از تعداد بالای شهدا که تا کنون بیش از ۱۰۰۰ نفر عنوان می شود؛ پرسش این است که دلیل کُشتار دسته جمعی غیرنظامیان آن هم بیماران، از سوی اشغالگرانِ اسرائیلی چیست؟

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری ۱۴۰۰ خبری (اقتصاد سالم)، به نکات زیر توجه بفرمایید:

۱_ طبق جدیدترین اخبار منتشره، ارتش اسرائیل ساعتی پیش بیمارستان “المعمدانی” در غزه را به شدت بمباران کرده است.

۲_ تا کنون تعداد شهدای این جنایت جنگی بیش از ۱۰۰۰ نفر؛ برآورد شده است.

۳_ گفته می شود بیش از دو سوم شهدا و مجروحان؛ از زنان و کودکان هستند.

۴_ این اقدام ارتش اسرائیل در حمله ی عامدانه به یک بیمارستانِ غیرنظامی؛ ناقضِ تمام قوانین بین المللی و یک جنایت جنگی و نسل کُشی است.

۱/۴_ در همین رابطه سردبیر خبرگزاری و تلویزیون “الجزیره” متعلق به قطر اظهار کرد که “امشب مردم جهان هلوکاست را جلوی چشمان خود دیدند”.

وضاح خنفر نوشت:” این صهیونیست‌های مجنون می‌خواهند به زودی میزبان بایدن باشند، آیا از رهبران عرب صدایی در خواهد آمد؟ یا تسلیم بودن به یک صفت ذاتی برای آنها تبدیل شده است؟!”.

از مجروحانِ بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه

۲/۴_ بمبارانِ مناطق مسکونی و غیرنظامی و کشتار دسته جمعی غیرنظامیان از سوی صهیونیست ها؛ مشابه همان جنایاتی است که ارتش بعثی عراق در تجاوز به ایران انجام می داد تا هزینه های دفاع و مقاومت در برابر تجاوز را برای مردمِ ایران افزایش دهد.

۵_ در این میان پرسش این است که دلیل این میزان قساوت و جنایت چیست؟

۶_ پاسخ اصلی در این رابطه این است که در عملیاتِ طوفان الاقصی؛ تمامِ ساختارهای “دفاعی_اطلاعاتی_نظامی” اشغالگران فروریخت و آنها برای جبران شکست، به سراغ اجرای “معادله ی وحشت” رفته اند.

۷_ صهیونیست ها می خواهند با به شکستنِ تمام مرزهای اخلاقی و انسانی در کشتارِ غیرنظامیان و مردمِ فلسطین؛ این “پیام” را به مقاومت منتقل کنند که هر ضربه ای از سوی مقاومت را با کُشتارِ مردمِ غیرنظامی و بی دفاع، پاسخ خواهند داد‌.

تصاویری از جمع شدنِ انبوه پیکرِ شهدا در خرابه های بیمارستان المعمدانی، ساعتی پس از بمباران صهیونیست ها

۸_ البته نکته ی مهم در این رابطه این است که انتخابِ تاکتیکِ “معادله وحشت” نشان می دهد که صهیونیست ها؛ به پایان راه رسیده اند و راهی جز “کُشتارِ غیرنظامیان” برای دفاع از خود ندارند.

۹_ در عین حال مطمئنا مقاومت نیز به این جنایاتِ اشغالگران، پاسخ خواهد داد تا “هزینه” های این جنایات را چِنان برای صهیونیست ها افزایش دهد که آنها در تاکتیکِ “معادله وحشت”، بازنگری کنند.

۱۰_ در این رابطه باید منتظرِ پاسخ مقاومت به جنایاتِ اشغالگرانِ اسرائیلی باشیم.

پستی که حساب کاربری نتانیاهو بعد از جنایت بیمارستان غزه، پاک کرد.
.
حساب کاری نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ایکس پیامی را منتشر کرده و بعد از حملۀ این رژیم به بیمارستان المعمدانی آن را پاک کرد.
.
در این پیام آمده است:” این جدالی بین کودکان نور و کودکان تاریکی، بین انسانیت و قانون جنگل است”.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=78183
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. خاتون پولادی گفت:

    خدااخرش هم صدای فلسطینیها میشنود مگر چه خبره ظلم هم حدی داره

  2. میثم الله قلی گفت:

    به قول ما چوپان ها وقتی بز گله مرگش فرا برسه اول موقع چریدن چوپان را اذیت و خسته و گرسنه میکند و بعد به سراغ سفره ی نون و پنیر صبحانه چوپان میره و هرچی نون و خوردنی هست رومیخوره چیزی برای چوپان جزء چایی باقی نمیذاره وقتی موقع صبحانه میره سفره را پهن کنه میبینه سفره روی خاکها افتاده و خالیه اون وقت چوپان هم از روی گرسنگی و عصبانیت کارد از کمر میکشه و به گردن بز میندازه حلالش میکنه با دل و قلوه و جگرش دود و کبابی راه میندازه تا میتونه میخوره شب گوشتش رو باخانواده دیگ گوشت و برنج رو زیرچغه و زغال داغ چند ساعت چال میکنه صبح هم کله پاچه و مرگ بز اینجوری رقم میخوره الان اسراییل با جنایتهای وحشیانه و غیرانسانی دل تموم مردم دنیا رو به درد میاره که یهویی متحد و آوار میشن رو اسراییل نابودش میکنن مثل جریان چوپان و بز گله میشه اسراییل مرگش فرا رسیده داره شرایط مرگ خودش رو مهیا میکنه و به زودی اسراییلی وجود نداره و خاطره میشه واسه یهود صهیونیست هم با اسراییل نابود میشه💪🦾🤪😜🤭🤭🤭

دیدگاه شما