• کد خبر: ۷۸۵۴۷
  • ۱۴۰۲-۰۷-۳۰ - : ۸:۱۰

از سایپا به عنوان صادرکننده ممتاز تقدیر شد

همزمان با فرا رسیدن روز ملی صادرات، وزیر صنعت معدن و تجارت با اهدای لوح تقدیر از عملکرد سایپا در حوزه صادرات محصول تقدیر کرد.

 به گزارش ۱۴۰۰خبری(اقتصاد سالم)؛ عباس علی آبادی، وزیر صنعت معدن و تجارت با اهدای تندیس و لوح تقدیر از عملکرد گروه خودروسازی سایپا در حوزه صادرات محصول با عنوان “صادرکننده ممتاز سال ۱۴۰۲ “تقدیر کرد.

بر این اساس گروه خودروسازی سایپا در سال مهار تورم و رشد تولید با برنامه ریزی دقیق و منسجم علاوه بر ارسال خودرو، قطعات منفصله و قطعات یدکی به کشورهای مختلفی چون عراق، سوریه، تونس، الجزایر، مصر، لبنان ونزوئلا، اکراین، روسیه و قزاقستان همچون سنوات گذشته، اقدام به شناسایی بازارهای جدید صادراتی و انجام مقدمات صادرات به این بازارها جهت ارسال خودرو و قطعات منفصله از جمله بازارهای اتحادیه گمرکی اوراسیا به ویژه روسیه، قزاقستان و بلاروس کرده است.

در این لوح تقدیر که به امضای مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده با اشاره به اهمیت صادرات غیر نفتی در اعتلای رونق اقتصادی و گسترش بازارها در عرصه بین المللی و تحقق شعار سال، از سایپا به دلیل سخت کوشی و نقش آفرینی در عرصه صادرات غیر نفتی تقدیر شده است.

از عوامل تاثیر گذار کسب عنوان صادر کننده ممتاز کشوری در سال جاری، برنامه ریزی دقیق و منسجم در حوزه افزایش کیفی محصولات گروه سایپا متناسب با بازارهای صادراتی و همچنین ایجاد تنوع در سبد محصولات گروه سایپا و افزودن خودروهای اتوماتیک برای کشورهای هدف بوده است.

گفتنی است گروه سایپا در حوزه صادرات در سال های گذشته همواره جزو صادرکنندگان برتر و ممتاز کشور بوده و قبل از این ۱۲ بار به عنوان صادرکننده نمونه و باکسب عنوان امسال، ۳ بار هم به عنوان صادرکننده ممتاز معرفی شده است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=78547
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما