• کد خبر: ۷۹۲۳۸
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۸ - : ۹:۴۲

ضرب و شتمِ ورزشکار در فولادسازی کشور / باشگاهی که حقوق مدیرعاملش ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان است، ۲ میلیون طلبِ ورزشکارش را نمی دهد!

مستندات رسیده حاکی از ضرب و شتم یک ورزشکار در باشگاه متعلق به یک کارخانه بزرگ فولادسازیِ دولتی است.

به گزارش پایگاه خبری ۱۴۰۰ خبری (اقتصاد سالم)؛ مستندات رسیده مبتنی بر شکایتِ یک قهرمان ورزشی حاکی از آن است که نامبرده اخیرا مورد “فحاشی و ضرب و شتم” مدیرعامل و کارمندانِ باشگاه ورزشی یک فولادساز بزرگ دولتی قرار گرفته است.

عکس تزئینی است / ضرب و شتمِ ورزشکار در باشگاه فولادسازی چه نسبتی با قوانین و مقررات جاری در این شرکت بزرگ دولتی دارد!؟

طبق آنچه که در شکایت عنوان شده، قرارداد مالی سال ۱۳۸۹ این قهرمان ورزشی با این باشگاه ورزشی؛ معادلِ ۷ میلیون تومان بوده که با شش سال تاخیر تنها ۵ میلیون تومان آن به وی پرداخت شده و نامبرده تقاضای دریافتِ وجه باقیمانده قرارداد خود را دارد…

نکته قابل توجه در این زمینه آن است که طبق اخبار رسیده، دریافتیِ مدیرعامل باشگاه ورزشی این کارخانه ی فولادسازی؛ معادل ماهانه ۵ میلیارد ریال (۵۰۰ میلیون تومان) است.

در شرایطی که این کارخانه بزرگ فولادسازی ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان به مدیرعامل باشگاه خود پرداخت می کند؛ این پرسش مطرح است که چرا از پرداختِ چند میلیون تومان مطالباتِ ورزشکار خود خودداری کرده است!؟

گفتنی ست براساس مدارک ارسالی، اداره کل پزشکی قانونی استان نیز ضرب و شتم و صدماتِ فیزیکی وارده به این ورزشکار را تائید و معادل نیم درصد دیه کامل برای وی تعیین کرده است.

پیگیری ها در این رابطه ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=79238
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما