• کد خبر: ۸۰۲۷
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۹ - : ۱۴:۲۱

برای حامد اصغری

خودروی «اسکورت۱» عبور می‌کند. خودروی دکتر با همسرش که به دوربرگردان می‌رسد، مسلسل اتوماتیک شلیک می‌کند. سه گلوله به دست و پای دکتر فخری‌زاده اصابت می‌کند. وی پیاده می‌شود…

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، خودروی «اسکورت۲» می‌رسد. حامد اصغری پیاده می‌شود، خود را روی دکتر می‌اندازد و ۴ گلوله می‌خورد…

شهید حامد اصغری _ جودوکار برجسته ایرانی و محافظ شهید دکتر محسن فخری زاده

اینها روایتی است که در شبکه های اجتماعی از اتفاق شوم جمعه ۷ آذر منتشر کرده اند. جدیدترین ترور آقای ترور جهان این بار در ایران و هدف، دانشمند دفاعی این سرزمین.

موضوع غم انگیز است اما جنبه های بسیار روشن و امیدبخشی نیز دارد. دوباره متن را بخوانید… خودروی اسکورت ۲ از راه می رسد. حامد اصغری پیاده می شود، خود را روی دکتر می اندازد، ۴ گلوله می خورد…

حامد اصغری محافظ شهید دکتر فخری زاده بود. بچه شیعهِ جان فدایی که وقتی صحنه جنگ را چنان آشفته و ناجوانمردانه می یابد که جای هیچ تدبیر، دفاع و جنگ و گریزی با دشمن حرامی نیست، بی تعلل و بی درنگ؛ از تنها راه باقیمانده استفاده می کند و خود را سپر بلا و جان فدای دانشمند عرصه دفاعی وطن و سرمایه این مردم می کند، زیرا او قدر این درّ گرانبها را می داند.

قطعات به جا مانده از وانت نیسان حاوی مواد منفجره مورد استفاده تروریستهای صهیونیست

“حامد اصغری” ها مایه آرامش، امنیت و دلگرمی مردم ایران و البته مژده ای برای اصحاب صهیون و تمام اجاره نشین های سرزمین های اشغالی هستند. به بهانه همین ترور به آنها مژده می دهیم بدانید وقتی که زمان “اقدام” فرا برسد و تدبیر حکم کند، یک نفر از شما جایی در فلسطین ندارد و دریای مدیترانه، آرامگاه و سکونتگاه ابدی شماست.

از توان دفاعی و موشکی و البته هجومی ایران و نیروهای مقاومت در سراسر منطقه می گذریم و آنها را نادیده می گیریم… حامد اصغری ها و هزاران استشهادی دیگر در “روز موعود” در قلب تلاویو و حیفا با شما و تمام اصحاب صهیون سخن خواهند گفت. در انتظار فرارسیدن “انتقام سخت” مولا و سیدمان، “حسین زمان” بمانید.

می دانید که، “انتظار مرگ، از خود مرگ بدتر است”.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=8027
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما