• کد خبر: ۸۲۶۱۴
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۵ - : ۱۳:۱۳

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴۰۲/۰۹/۱۵

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۶۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۹ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان است.

 به گزارش اقتصاد سالم ؛ هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۶۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۹ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان است.

 در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۰ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی ۲۰۲۲ دلار است.

 در معاملات امروز (چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۲۴۲ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۴۰۲ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۵ هزار و ۵۶۱ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۱ هزار و ۴۱۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۵۰۲ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۵۶ تومان است.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=82614
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما