• کد خبر: ۸۳۸۲۴
  • ۱۴۰۲-۰۹-۲۹ - : ۷:۲۹

۸ دی؛برگزاری آزمون استخدامی سازمان بهزیستی

مدیرکل توسعه نیروی انسانی و تشکیلات سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۱۷۶۵ نفر در سازمان بهزیستی بیان کرد: تاریخ برگزاری آزمون کتبی توسط جهاد دانشگاهی به عنوان موسسه مجری جمعه (۸ دی ماه) اعلام شده است.

 به گزارش اقتصاد سالم ؛ علی افشاری درخصوص برگزاری آزمون استخدامی در سازمان بهزیستی اظهار کرد: در این آزمون فرصت استخدام در ادارات کل استانی، ادارات شهرستانی، شیر خوارگاه‌ها و مراکز اورژانس اجتماعی در سازمان بهزیستی ایجاد شده است.

افشاری در خصوص عنوان مشاغل مندرج در این آزمون بیان کرد: ثبت‌نام در این آزمون برای مشاغل تخصصی سازمان بهزیستی اعم از کارشناس امور بهزیستی، کارشناس امور توانبخشی و کودکیار صورت پذیرفته است.

مدیرکل توسعه نیروی انسانی و تشکیلات سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۱۷۶۵ نفر در سازمان بهزیستی بیان کرد: تاریخ برگزاری آزمون کتبی توسط جهاد دانشگاهی به عنوان موسسه مجری جمعه (۸ دی ماه) اعلام شده و اعلام نتیجه آزمون کتبی در اواخر دی‌ماه صورت می‌گیرد.

وی گفت: داوطلبان برای اطلاع از کلیه مراحل آزمون باید به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس (hrtc.ir) مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=83824
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما