• کد خبر: ۸۳۸۷۳
  • ۱۴۰۲-۰۹-۲۹ - : ۱۱:۴۱
همزمان با فرا رسیدن شب یلدا؛

فروش یلدایی کارت طلایی سایپا آغاز شد

همزمان با فرا رسیدن شب یلدا، شرکت امداد خودرو سایپا با همکاری شرکت سایپایدک و شبکه نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور، طرح فروش ویژه کارت طلایی سایپا را به مرحله اجرا در می آورد.

 به گزارش اقتصاد سالم ؛ مشتریان می توانند از طریق مراجعه به نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور از تخفیف ویژه ۱۰ درصدی خرید انواع محصولات گارانتی بدنه و همچنین تخفیف ویژه ۲۰ درصدی اشتراک سالیانه خدمات امدادی در قالب کارت طلایی سایپا استفاده کنند.

خدمات گارانتی بدنه یکی از محصولات جذاب امدادخودروسایپا است که پوشش خسارات خودروی مشتری در انواع حادثه را به شکلی ویژه و متفاوت تضمین و جبران می کند. خدمات ارزنده این طرح شامل تعویض خودرو در صورت خسارت بالای ۷۰ درصد، عدم دریافت یا تعدیل انواع فرانشیز در زمان خسارت متناسب با سطوح خدمات خریداری شده، پوشش نوسان قیمت خودرو در هنگام خسارت، انجام تمامی مراحل تعمیراتی در شبکه نمایندگی های گروه سایپا در سراسر کشور به شیوه کاملا استاندارد و فنی و استفاده از قطعات شرکتی با کیفیت و حفظ گارانتی خودرو و … است که مشتریان می توانند با خرید کارت طلایی گارانتی بدنه سایپا و استفاده از تخفیف ویژه یلدایی از مزایای آن بهره مند شوند.

از جمله خدمات به صرفه دیگر موجود در طرح تخفیف، اشتراک یکساله خدمات امدادی است که در صورت خرید آن به همراه تخفیف ویژه یلدای، مشتریان محترم می توانند در صورت خرابی و توقف خودروی خود در سطح جاده ها به علت عیوب فنی یا انواع حادثه و تصادف، از ایاب و ذهاب و حمل خودرو، به صورت رایگان بهره مند شوند.

مشتریان گروه خودرو سازی سایپا علاوه بر مراجعه به شبکه نمایندگی ها در سراسر کشور می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۸۴۴۴۴ یا با مراجعه به سایت شرکت امداد خودرو سایپا به نشانی www.emdadsaipa.ir نسبت به خرید خدمات مذکور اقدام کنند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=83873
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما