• کد خبر: ۸۴۲۲۷
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۳ - : ۱۱:۵۵

ساخت ۶۲۹ قطعه داخلی طی ۶ ماه در چادرملو

چادرملو موفق شده است با استفاده از ظرفیت های ساخت داخل بالغ بر ۶۲۹ قطعه مورد نیاز در واحدهای فعال در مجتمع های معدنی و صنعتی خود را بومی سازی کند.

به گزارش اقتصاد سالم ؛ طی ۶ ماهه اول امسال شرکت معدنی و صنعتی چادرملو موفق شده است با استفاده از ظرفیت های ساخت داخل بالغ بر ۶۲۹ قطعه مورد نیاز در واحدهای فعال در مجتمع های معدنی و صنعتی خود را بومی سازی کند که بیش از ۲۵ میلیون یورو صرفه جویی ارزی در پی داشته است .
نکته قابل توجه اینکه، تعداد قطعات بومی سازی شده در ۶ ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۵۰ درصد رشد داشته است و میزان صرفه جویی ارزی حاصل از تولید قطعات در داخل کشور طی ۶ ماهه سالجاری به میزان ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ بوده است .
گفتنی است شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از ۲ دیماه با حضور در نمایشگاه پدافند غیرعامل که در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برپاست مهمترین دستآوردهای ساخت داخل خود را به معرض دید بازدید کنندگان قرارداده است و در نخستین روز آغاز به کار این نمایشگاه سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با حضور در غرفه این شرکت در جریان فعالیت های گسترده چادرملو در جهت داخلی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع معدنی و فولادی کشور قرار گرفت .

 

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=84227
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما