• کد خبر: ۸۴۵۶۴
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۶ - : ۱۰:۲۲

هدف اسرائیل از ترور سید رضی موسوی مشخص شد / تصمیم سلسله مراتب نظامی در ایران چیست

عملیات تروریستی اسرائیل در هدف قرار دادنِ “سیدرضی موسوی” مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت و از همرزمانِ شهید قاسم سلیمانی؛ اهدافی فراتر از حذف یک فرمانده ی ارشد ایرانی را دنبال کرده است…

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، به فَکت های زیر توجه بفرمایید:

۱_ با گذشت حدود ۳ ماه از تجاوزِ همه جانبه ی “زمینی_هوایی_دریایی” به باریکه ی غزه و بمباران شدید مناطق غیرنظامی و کشتار حدود ۳ هزار نفر؛ اشغالگران کمترین موفقیتی در رسیدن به اهداف شان نداشته اند.

۲_ الف: آزادی اسرای صهیونیست

ب: کشف و نابودی پایگاه ها و مراکز نظامی حماس

ج: به اسارت گرفتن رزمندگان مقاومت به ویژه در جنبش حماس

د: وادار ساختن مردم غزه به خروج از این سرزمین و کوچ دادنِ آنها به کشور مصر

از مهمترین اهداف ارتش اسرائیل از عملیات ۳ ماهِ اخیر خود بوده است.

۳_ با این حال صهیونیست ها در هیچ کدام از این اهداف کوچکترین پیشرفتی نداشته و تنها با بمبارانِ بیمارستان ها و مدارس و منازل مسکونی و غیرنظامی تا کنون حدود ۳ هزار فلسطینی که بیش از دو سوم آنها زن و کودک بوده اند را شهید کرده اند.

۴_ حجم جنایات و قساوت صهیونیست ها در حملات شان به غیرنظامیان و زنان و کودکان درحدی بوده که علی رغم حمایتِ کشورهای غربی و جریان مسلط رسانه ای در جهان از اشغالگران؛ افکار عمومی جهان و سازمان های بین المللی همچنون سازمان بهداشت جهانی و سازمان ملل و… مدتهاست که جنایات صهیونیست ها را محکوم کرده و خواستارِ آتش بس فوری و توقف تجاوز به غزه شده اند.

۵_ این وضعیت صهیونیست ها را در زیر فشارِ افکار عمومی جهان و سازمان های بین المللی قرار داده است.

۱/۵_ در چُنین شرایطی منابع نزدیک به حماس اعلام کرده اند که گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در جریان حمله زمینی صهیونیستها به غزه تا کنون حدود ۵ هزار افسر و نظامی اسرائیلی را هدف قرار داده اند که یک سوم آن‌ها کشته شده اند، یک سوم هم به شدت مجروح شده و یک سوم دیگر دچار معلولیت دائم شده اند.

۶_ در چُنین شرایطی اشغالگران شهید “سیدرضی موسوی” را در سوریه هدف قرار دارند تا با توجه به جایگاه بالای وی در سلسله مراتب فرماندهی و محور مقاومت؛ ایران را “تحریک به پاسخگویی و ورود به جنگ با خود نمایند”.

شهید سیدرضی موسوی

۱/۶_ درست در راستای همین “سناریو” بود که بلافاصله بعد از عملیاتِ ترورِ شهید سیدرضی موسوی، رسانه های اسرائیلی وارد بازی شده و سعی کردند نقش خود را در این “پروژه” بازی کنند.

۲/۶_ به عنوان مثال کانال ۱۲ اسرائیل خبر داد که ارتش اسرائیل برای مقابله با واکنش ایران به مرگ سیدرضی موسوی آماده می شود و آمادگی ارتش در شمال به بالاترین سطح رسیده است.

۳/۶_ درواقع رسانه های صهیونیست سعی کردند با انتشار چُنین اخباری، بر التهابِ فضا بعد از عملیاتِ ترورِ شهید موسوی بیافزایند و ایران را برای ورود سریع تر به جنگ “تحریک” کنند.

۷_ در این پروژه صهیونیست ها می خواهند با توجه به اینکه جنگِ غزه هم اکنون “مهمترین سوژه ی خبری در جهان است”؛ با وارد کردنِ ایران به جنگ، یک سوژه ی خبری جدید ایجاد کرده و با تبدیلِ ماجرای غزه از یک موضوعِ “انسانی_اسلامی_عربی” به یک ماجرای فرعی از درگیریِ “ایران و اسرائیل” افکار عمومی جهان را منحرف کرده و در سایه ی آن “کارِ غزه را یکسره کنند”.

۸_ هدفِ اشغالگران صهیونیست این است که با وارد شدنِ ایران به جنگ و موجِ واکنش های جهانی و رسانه ای ناشی از آن و درنتیجه به حاشیه رفتنِ موضوعِ جنگ غزه؛ با حداکثر خشونت و قساوتی که تا کنون در تاریخ بی سابقه بوده، به غزه حمله کرده و حتی در صورت لزوم با تخریب تمامِ منازل مسکونی و حتی ساکنان شان با بمب ها و تانک ها و بولدوزرها، غزه را با خاک یکسان کرده و مردمِ فلسطین را از غزه اخراج و حماس را نابود کنند.

۱/۸_ در همین زمینه ها سیاستمداران، چهره ها و رسانه های صهیونیستی مدتهاست که با انتشار اخباری در این رابطه سعی در آماده سازی افکار عمومی در این رابطه دارند.

در یک نمونه فیلم زیر را ببینید:

بازیکن سابق تیم فوتبال اسرائیل:

همه مردم غزه تروریست هستند.

باید همه غزه را با خاک یکسان کنیم و برای خودمان خانه بسازیم.

۹_ درواقع در این مقطع زمانیِ خاص هدفِ اصلی اسرائیل از ترورِ دوست و همرزمِ شهید قاسم سلیمانی و فرمانده ی برجسته ی ایرانی؛ نه ضربه زدن به ایران بلکه “زمینه سازی برای نابود کردنِ غزه و حماس” بوده است.

۱۰_ در چُنین شرایطی بسیار بعید است که سلسله مراتب نظامی در ایران، فریبِ سناریوی اسرائیلی ها و جنگ روانی آنها را خورده و وارد جنگ با صهیونیست ها شود تا شرایط برای نابودیِ غزه و حماس تسهیل شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=84564
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. سعید گفت:

    باسلام. ولله پیش خدا و در برابر خون شهدا مسئولید. این تحلیل ها فقط روز با روز صهیونیستها را گستاخ تر و پرروتر می‌کنه، تا بار دیگر هدف قرار دادن سرداران سپاه ما را با خیال راحتتر به شهادت برسانند ، چرا چون مطمئن هستن تحلیلگران مثل شما در ایران هستن که با چنین تحلیل هایی در پاسخ دادن کوبنده و دندان شکن سپاه تردید ایجاد کنن و واکنش مرگبار و محکم را تبدیل کنن به سکوت و یا پاسخی ضعیف، ایران نباید پاسخ دهد چون غزه نابود می شود!، اتفاقا برعکس ایران باید چنان جواب کوبنده اینبار به صهیونیستها بدهد مانند هدف قرار دادن مستقیم نتانیاهو یا وزیر جنگش یا رئیس ستاد ارتش صهیونیستی تا صهیونیستها بفهمند در آینده تکرار این ترورها چه تاوان خطرناکی در پی خواهد داشت و نابودی یکی از مقامات ارشد آنهاست. یاحق

  2. پیمان گفت:

    دارن برای انگلستان و آمریکا خوش رقصی میکنن، با وجود تنش در خاورمیانه اغلب درآمد صادرکنندگان نفت منطقه به صورت صادرات تسلیحات دوباره به جیب خریداران نفت برمیگرده و از پیشرفت سریع این منطقه ژئوپولیتیک جلوگیری میکنه و باعث حضور هر چه بیشتر پایگاه‌های آمریکایی‌ها و قدرت‌های فرامنطقه‌ای در خاورمیانه میشه، دقیقآ بازی همینه

  3. محسن گفت:

    🔴سخنگوی سپاه: طوفان الاقصی یکی از انتقام‌های ترور سردار سلیمانی بود

    🔹سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران گفت: طوفان الاقصی یکی از انتقام‌های محور مقاومت از صهیونیست‌ها برای شهادت شهید سلیمانی بود. صهیونیست‌ها در طوفان الاقصی بیش از ۲۰۰ فرمانده را از دست دادند.

    انتقام گرفته میشه به وقت و مکان مناسب

  4. ناشناس گفت:

    تحلیل عالی و‌ جامعی بود
    اسراییل برای فرار از مخمصه ی حماس ؛ حزب الله ؛ انصارالله
    به دنبال دست آویزی چون جنگ با ایران فکر میکند
    قطعا فرماندهی کل قوا تصمیم زیرکانه ای برای انتقام شهید عزیز ( سید رضی) در اندیشه دارد
    نه جلوتر از ولی حرکت کنیم
    نه قدمی عقب تر.
    سلمان زمانی ( منا اهل البیت ) شد که قدم در جا پای امیر مومنان گذاشت

  5. سید گفت:

    نویسنده محترم کاملا درست گفتن
    الان تمام نورافکن های رسانه ای در جهان روی جنگ غزه و جنایات اسرائیل است
    اسرائیل میخواد با کشوندن ایران به جنگ، نورافکن ها و افکار عمومی جهان رو از غزه به سمت درگیریه خودش با ایران منحرف کنه و در تاریکی و سکوت خبری هر کاری میخواد با غزه بکنه

  6. سجاد گفت:

    آیا این الان بهترین موقعیت برای جبهه ی مقاومت برای یکسره کردن کار اسرائیل نیست

  7. محمود بیدخت گفت:

    سلام وقت بخیر بنظرم این تحلیل هم درست نیست وایران میتواند از طریق حزب الله یا انصارالله پاسخی قوی با حمله به مخازن آمونیاک یا، سایت های هسته ای اسرائیل، یک جواب سخت و محکم بدهد،در غیر اینصورت روز به روز جسورتر می شود

  8. ناشناس گفت:

    مسئولان ما آنقدر باهوش هستند ومی دونن به موقعش‌چکار کنن‌بااین بی دین‌های‌اسرائیل

  9. ناشناس گفت:

    خیلی تحلیل بی جایی بود
    دشمن بزنه سردارمونو ترور کنه اونوقت شما بشینید واسه خودتون داستان تعریف کنید که هدف اسرائیل این که ایران و وارد جنک نکنه اگر این جنگ با ایران نیست پس چرا سردارامونو ترور میکنند

  10. ناشناس گفت:

    سلام بدون شک نتانیاهو و هم پالگیهایش مسول خونهای بیشماری است که نه تنها در ایران و فلسطین بلکه د تمام جهان ناحق به زمین ریخته شده چرا اینها را مثل توله سگ گر ترور نمی‌کنند البته میدانم حیف حتی یک تیر فشنگ که خرج اینها شود .

  11. ناشناس گفت:

    قطعا پاسخ خواهد داد

  12. محمد گفت:

    باسلام.
    تحلیل خوبیه ولی در عین حال نمی‌تونیم بشینیم تا نخبه ها و فرماندهان برجسته مارو شهید کنن.
    پس به گفته رهبر عزیز تلاویو و حیفا رو با خاک یکسان میکنیم
    الان وقتشه پس درنگ نمی‌کنیم. منتظر دستور فرمانده کل قوا می‌مانیم والسلام

  13. رضامتین گفت:

    تحلیلتون کاملاچرندبود مگه وقتی اقای فخری زاده را زدن جنگ غزه وجود داشت
    مامیدونیم چندین ساله که اسرایل مغرهای سپاه میزن وتعدادزیادی ازهموطنان عزیزمان شهیدمیشن دریغ ازحتی یک پاسخ دگه این چرندیات شما تومغزه مانمیره

  14. محمد رضا نوروزی گفت:

    سلام و عرض ارادت
    تحلیل بسیار آب دوغ خیاری است
    تحلیل سیاسی، امنیتی و نظامی باید بر اساس ادله محکم ومتقن و بسیار هوشمندانه باشد

  15. HADI گفت:

    تحلیلی بزدلانه در جهت تشویق به سکوت و حفظ آرامش، تحلیل آب دوغ خیاری که یا ناشی از ترس در مواجهه با دشمنه و یا قصد و غرض عمدی جهت آرام کردن اوضاع تا اینکه مبادا اسرائیل مجبور بشه با میدان نبرد جدیدی بیشتر آسیب ببینه!

  16. عمودی گفت:

    با سلام، هر کسی از ظن خود شد یار من،
    بهرحال تحلیل هست و نمیشه خرده گرفت
    با تندروی و بی تدبیری نمیشه جنگ راه انداخت،
    آقایان تند رو، هنوز غرب و شرق حامی اسرائیل هست و جبهه مقاومت تنها، شرایط اقتصادی و اجتماعی هم فراهم نیست، هر زمان اسرائیل تک و تنها شد و آمریکا از درون پاشید وقت حذف اسراییل هست نه الان، حداقل ۵ سال دیگر، هر موقع اقتصاد قوی داشتیم و دشمنان ضعیف شدن وقت حمله هست،
    اگر وقتش بود رهبری نمی گفت ما خواهان به دریا ریختن اسرائیل نیستیم آقایان تند رو ، کمی فکر و تعقل، به قول مختار تند روها هیچ وقت مصالح زمان خودشون رو درک نمی کنن با نظرات نسنجیده و نا پخته،

  17. ناشناس گفت:

    سلام برادران عزیز بالاتر از سیاهی رنگی نیست ،اینها بهانه ای بیش نیست ،شهریاری،احمدی روشن ،فخری زاده ،قاسم سلیمانی و حالا هم سید رضی برای همه ی اینها غیر از بلوف اینکه انتقام می گیریم کاری انجام ندادیم برای سردار شهید حاج قاسم هم پادگان خالی آمریکای رو چند موشک زدیم تا افکار عمومی دهنش بسته بشه دشمن وقتی می بینه اینقد در توهم هستیم داره قدم به قدم جلو میاد آخرش دکترین نظامی ما با این دلیل های پوچ و توهم زا دست کشور کار خواهند داد ،،،از قدیم گفتن زور رو مگه زور عقب برونه ن توهمات بعضی آقایان

  18. پندار گفت:

    آقا اینم از اونا حرفاستا
    …عالی‌ترین ژنرال ایرانی که قاسم سلیمانی باشه رو ترور کردن هیچ کاری نکردن…
    هر روز توو سوریه ، نیروهای نظامی ایران رو هدف قرار میدن ، بازم هیچ کاری نمیکنن
    الان چند ساله وضع همینه
    ببخشین پس چه موقع باید ایران‌ کاری بکنه؟!

  19. ناشناس گفت:

    دانشمندامونو زدن کاری نکردن
    سردار سلیمانیو زدن‌کاری نکردن
    قبل از عین الاسد به امریکایی ها اطلاع دادن عین الاسد خالی شد

  20. محمد کوهشکن گفت:

    البته ایران پاسخ این جنایت را قطعا خواهد داد کما اینکه تا امروز پاسخهای ایران ب جنایتهای صهیون علیه منافع ایران را داده است اینبار هم ایران پاسخ دردناک خود را در زمان و مکان مناسب قطعا خواهد داد و اینبار هم ایران هیجانی عمل نخواهد کرد ک اگر این بود تا امروز ایرانی وجود نداشت پس زمان و مکان را ایران انتخاب میکند ک این راهکار مناسب است

  21. مرتضی پزشکی گفت:

    فقط جواب
    ب ازای هر سردار شهید باید مهره اصلی تر نابود بشه

  22. ای کافران حربی منتظر پاسخ کوبنده باشید گفت:

    انتقام های پنهان و نیابتی گرفته می شود و الان وقت رسانه ای کردن آن نیست.
    زنده باد انصار الله
    زنده باد حزب الله
    زنده باد المقاومون
    زنده باد قدسیون

  23. امیرکبیر گفت:

    سلام،
    مگه آلبانی هک نشده؟؟😉😉
    فقط نمیدونم چرا ۹۰ درصد اینا که جلوتر از ولی فقیه میرن و خیلی تندن ناشناس هستن؟ جالب نیست؟؟
    اون کسایی که هنوز نفهمیدن ایران عزیز سالهاست که وسط میدان مبارزه هست و تازه یادشون افتاده بنظرم بازنگری کنن درباره خودشون.
    همین سردار رضی و دیگر شهدا بنظرتون انجا چکار میکنن؟؟؟
    غزه از کجا سلاح میاره؟؟ چرا حزب الله بسیار زیرکانه میجنگه؟
    چطور یمن یهو وارد جنگ شد و هر روز شگفتی جدید داره؟
    موشک بالستیک ضدکشتی فقط ایران داره و تست کرده و حالا یمن عزیز😉😉
    فقط میخوان ایران وارد بشه که واسه شکست تاریخی شون، آبرویی که ندارن بخرن،
    ولایت مداری رو از برادران محور مقاومت بیاموزیم،
    شیعه امیرالمؤمنین علی علیه السلام صاحب داره،
    اگه دنبال حقی تالی تلو ولی امر باش،
    یاعلی

  24. جعفرخدایی گفت:

    عین الاسد خالی نبود، چون هواپیماها مجروحان را به اسرئیل بردند و ۱۰۰ نفر را خود آمریکا ذعان کرد،
    درضمن انتقاد از کشور بیجاست، ابهت ابرقدرتی غرب را، ایران شکست و تابحال هم ضربه های خوبی، به آمریکا و اسرائیل زده، کاری که یمن میکنه هیمنه ارتش پوشالی اسرائیل را شکسته
    البته حماس قهرمان قبلا” در ۷ اکتبر این کار را انجام داد خواهشا” ابهت ایران عزیز و شان و عظمت ایران را پایین نیارید،
    با سپاس از همه وطن دوستان،
    والسلام.

  25. ابراهیم مرادی گفت:

    ما گوش بفرمان مقام معظم رهبری هستیم و هر چه رهبری و ولایت فقیه فرمان دهند تابع فرمان رهبر خواهیم بود.

  26. مجید غلامیان گفت:

    وظیفه ما پیروی از دستورات رهبر معظم است…
    فقط…

  27. آ سید عظیم گفت:

    اگه جرات پاسخ کوبنده ندارین پس لطفا کم شعار مرگ بر اسرائیل سر بدهید

  28. محرم کمالی گفت:

    محرم کمالی تبریز/مرند
    خلاصه میگم حق بر باطل پیروز است همه ی مردم ایران عزیز را دوست دارند والله منتظر دستور اقا رهبر عزیز که جانم فدای صوت قرآن خواندنشان .آغا جانمسان قربونت برم.
    مطمئن هستم یک روز پیروز خواهیم شد. ما الله رسول الله علیه السلام فاطمه الزهرا
    اباعبدالله الحسین ابوالفضل العباس
    داریم مگر می‌شود سرزمین فاطمه الزهرا شکست بخورد .
    پس محال هست ….
    ارادتمند محرم کمالی میاب بازنشسته
    (نمی دانم به کجا مراجعه کنم برم شهادت شهید سید رضی آتش بدلمان زده
    ما مرد جنگیم (ای کاش این اختلاس گران نبودن ای کاش وطن فروش آن می فهمدین که ی روز پرت می شون)

  29. abbas گفت:

    اونکه آمریکاش بود ایران جواب داد و در همون حد هم برای آمریکایی واقعاً دردناک بود و بعداز جنگ جهانی دوم به آمریکایی حمله شد..و آمریکا هم با اون همه تهدیدی که کرد هیچ غلطی نکرد و این پهپاد آمریکایی رو هم زدیم و.. آمریکا در جهان بشدت تحقیر شد و نمیدونم چطور بعضیا میگن…عین الأسد چیزی نبوده و…و اینکه اینا میخوان ایران وارد جنگ بشه هم به صورت تمام عیار واقعاً مزخرف هست.. اره منتظر پاسخ هستن مثلا میگن در جبهه ی شمال و جولان و… به سطح آماده باش هستن.. آخه احمق هستن واقعاً.. مگه قراره ایران پاسخی که میده همون طوری باشه که صهیون هایی که همش گند زدن و وضعیتشون بدترو وخیم تر شده… و در مورد غزه که این اتفاقا در حال رخ دادن باشه چه اخراج… چه نابودیه کامل چه حماس رو نابود کنن… باید هر طوری شده جلوگیری کنه… حالا از راه مختلف و چه با ورود مستقیم به جنگ.. که حزب الله لبنان و محور مقاومت هم جلوگیری از این اتفاقات هست و… تجربه نشون داده اونم در مورد صهیونیست ها وحشی…اگه بهشون پاسخی شدیدتر داده نشه چنان وقیح خواهند شد که سردار قاآنی و دیگر…تا اقدامات بزرگتر رو انجام میدن…و اون هست که ایران دیگه پاسخی که هم میده اون موقع احتمال زیاد به جنگ تمام عیار ختم میشه…ولی در پاسخ به ترورهای تروریستی(گروهک صهیونیستی) شدیدتر هم باشه به جنگ..ختم نمیشه..مثلا یک پایگاه نظامی مهم رو وقتی وزیر جنگ تا فرمانده هان موساد و ارتش ویا اون خاخام های شیطانیه ده نفرشون رو یا دانشمندان شیطانی شون و.. و خیلی کارای دیگه که باعث میشه اختلاف ها بیشتر بیشتر بشه بینشون و هم باعث میشه که صهیون ها بشدت بترسن و روحی روانی داغون تر بشه و هم یه عده که در دولت و اپوزسیون باهم به اختلاف خوردن که چرا همچین غلطی کردید… و حالا وقتی پاسخ ایرانو هم نوش جان بکنن
    شهرک نشین ها هم بخاطر این کارهای احمقانه ی مقامات احمقشون که باعث بدترو بحرانی تر و به طرف نابودی میرن اعصبانی تر از قبل بیان تو خیابونا و به درگیری هایی هم شدیدتر از قبل رخ میده…
    و خلاصه پاسخ ایران به هر شکلی که نشونم بده انتقام ایران بود و به غلط کردن بیوفتن و بشدت پشیمون… وگرنه اینها در مقابل یمن و حزب اللهِ لبنان تا حالا چه غلطی کردن و و برای اونا خیلی میسوختن که ایران به معنای واقعی از سلاح هایی که در منطقه محور مقاومت زدن بر از صهیونیست ها و یانکی ها همش توسط ایران تامین شده و اگر ایران نمی ایستاد همه جوره و از نجات سوریه، یمن، عراق، لبنان و… فلسطین هیچ خبری از این اتفاقات که نبود هیچ برعکس باید ایران در مرزهای خودمون و داخل با گروهک تروریستی داعش تا گروهک تروریستی صهیونیست و دیگر گروهک در بدترین وضعیت که بخشی از فقط اهداف شیطانی شون بوده… و با صدام های جدید: سعودی ها و امارات و..الهام علی اف بادکوبه و خائنین داخلی (سرمایه تای اسقاطیل و تا کدخدا و…

  30. صادق گفت:

    والله مع الصابرین

    با داشتن رهبری عالی و سیاست مدار و در عین حال متدین

    و با در نظر گرفتن سن و سال آقا (۸۴سال) که خدا حفظشون کنه

    ایشون ثابت کردند که در زمان و مکان مناسب انتقام خواهند گرفت

    به نظر من آقا دستور از یک فرد خدایی می‌گیرند و بهترین ها رو اجرا می‌کنند

    وگرنه آقای خامنه ای با ۸۴ سال سن بنا بر قانون طبیعت توانایی اداره مملکت ایران با این همه دشمن رو نمیتونه داشته باشه

    بایدن با ۸۱سال سن یه سره سوتی میده و سکندری میخوره. اون هم کشوری مثل آمریکا که یه دشمن داره اونم ایران که نه از نظر اقتصادی و نه از نظر نظامی و نه از نظر سیاسی به هیچ وجه قابل مقایسه نیست با ایرانی که در داخل خودش این همه جاسوس و خرابکار داره

    اگر و فقط اگر یک درصد نفوذی هایی که در ایران هست در آمریکا بود یکسال دوام نمی‌آورد آمریکا با اون همه ثروت و قدرتی که داره

    به قول امام معصوم ایران آشیانه اهل بیت هست

    نظر شخصی من این هست که این کشور با دعای امام زمان ((عج)) با پرجاست

    و تمام تصمیماتی که حضرت آقا اتخاذ می‌کنند به ایشان الهام می‌شود

    #آیت.الله.خامنه.ای۸۴سال.بایدن۸۱سال

  31. جواد گفت:

    ایرانی می میرد ذلت نمی پذیرد
    مرگ بر اسرائیل
    مرگ بر رژیم کودک کش

  32. ناشناس گفت:

    مرگ بر اسرائیل
    هرچه امام خامنه ای بفرمایند

  33. ایران دوست گفت:

    مدتهاست تحلیل های مجید معتمدی رو دنبال می کنم و لذت می برم
    درود بر تو عزیز

  34. هادی تیموری گفت:

    خداوندحضرت آقا راحفظ نمایند.ایشان بنابرمصلحت در زمان مناسب،مکان مناسب پاسخ های لازم راخواهندداد.شمانگران این موضوع نباشید.

  35. محمود گفت:

    سلام و درود خدا بر شهید سید رضی موسوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر مجاهدان راه حق

  36. داوودی گفت:

    شمایی که نوشتی عین الاسد خالی بوده، شما خودت اونجا بودی دیدی؟
    خوده آمریکاییا اعتراف کردن سربازاشون ضربه مغزی شدن شما میگی خالی بوده
    آخع وطن فروشی تا چه حد

  37. مهدی کریمی گفت:

    خیلی تحلیل خنده داری هست همه دنیا میدونند آمریکا و اسراییل از گسترش جنگ وحشت دارند شما دقیقا دارید تو مسیر و خواست اسراییل قدم برمی‌دارید…
    تفکر اصلاح طلب ها پشت این مقاله هست

دیدگاه شما