• کد خبر: ۸۵۴۰۷
  • ۱۴۰۲-۱۰-۱۴ - : ۱۲:۰۴

نمایش محصولات جدید زامیاد در نمایشگاه خودرو اهواز

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و مجموعه‌های خودرویی در شهر اهواز، شاهد حضور زامیاد خواهد بود.

نمایش محصولات جدید زامیاد در نمایشگاه خودرو اهواز

 به گزارش اقتصاد سالم ؛ شرکت‌های زامیاد باهدف معرفی محصولات جدید، تعامل و گسترش همکاری با تأمین‌کنندگان و قطعه‌سازان، ایجاد زمینه‌های مناسب همکاری و عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای خود، در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و مجموعه‌های خودرویی در شهر اهواز حضور می‌یابد.

بنابراین گزارش، در این دوره از نمایشگاه خودرو اهواز، شرکت زامیاد باعرضه خودروهای تجاری سبک شامل: پیکاپ زاگرس، پیکاپ دو کابین کارون، وانت پادرا پلاس با کاربری کمپرسی و یخچال در کنار کامیونت باراد در دو مدل ۶ تُن با کاربری یخچال و ۹ تُن با کاربری مسقف چادری به همراه اتوبوس شهری کف کوتاه توانایی‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و فعالان این حوزه قرار می‌دهد. همچنین شرکت ایران کاوه سایپا نیز با ارائه محصول مینی پک با کاربری حمل زباله، تیغه دو محور با کاربری حمل کانتینر، تیغه سه محور با کاربری دبل دک و تیغه با کاربری کمپرسی حمل گندم در این دوره از نمایشگاه حاضر است.

گفتنی است، نوزدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و مجموعه‌های خودرویی در شهر اهواز از تاریخ ۱۴ الی ۱۷ دی‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان خوزستان در شهر اهواز برگزار می‌شود و شرکت زامیاد به‌عنوان یکی از تجاری‌سازهای گروه خودروسازی سایپا در فضایی بالغ بر یک هزار و ۴۷۲ مترمربع در سالن امام رضا(ع) میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=85407
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما