• کد خبر: ۸۵۵۲۲
  • ۱۴۰۲-۱۰-۱۶ - : ۱۳:۰۶

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴۰۲/۱۰/۱۶

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

 به گزارش اقتصاد سالم ؛ هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

 در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۶ میلیون و ۳۰۰هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۱ میلیون و ۵۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۰۴۵ دلار است.

 در معاملات امروز (شنبه ۱۶دی ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۲۹ تومان و نرخ حواله دلار با افزایش ۳۹ هزار و ۳۵۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۲۸ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۱۱۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۹ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز با افزایش نسبت به دیروز ۱۰ هزار و ۷۱۷ تومان است.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=85522
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما