• کد خبر: ۸۶۳۹۵
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۶ - : ۹:۴۵

عملیات موشکی سپاه علیه موساد و داعش: ایران سیاست “موشک جوابِ ترور” را انتخاب کرد / حساب و کتاب صهیونیستها دقیق تر خواهد شد

عملیات موشکی و پهپادی سپاه در نیمه شب گذشته علیه اهداف تروریستی و صهیونیستی نشان داد که ایران سیاست “موشک جوابِ ترور” را در پیش گرفته است.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، نیمه شب گذشته مقرر جاسوسی “موساد” در اربیل عراق و همچنین مرکز گروهک تروریستی “داعش” در ادلب سوریه؛ هدف موشکی و پهپادی سپاه قرار گرفته و نابود شد.

این عملیات در شرایط فعلی منطقه و جهان واجد پیام ها و نتایج مهمی است:

۱_ در هفته های اخیر مقامات صهیونیست پس از ناکامی در رسیدن به اهداف خود در “غزه”، به ترورِ مقامات و مبارزان جبهه ی مقاومت در خارج از سرزمین های اشغالی فلسطین روی آورده بودند.

۲_ در چُنین شرایطی صهیونیست ها باید پاسخی چند برابری و خارج از سرزمین های اشغالی، دریافت می کردند.

۳_ عملیاتِ نیمه شب گذشته نشان می دهد سلسله مراتب نظامی در ایران در پاسخ به سیاست ترورِ صهیونیست ها؛ سیاست “موشک جوابِ ترور” را انتخاب کرده است.

نتایج عملیات “موشک جوابِ ترور” در اربیل / مقرر هدف‌ قرار گرفته شده موساد در اربیل از ۲ لایه بتن ساخته شده و دارای رادار و دستگاه‌های شنود بوده است 

۴_ سپاه پاسداران در بیانیه صادره در ساعات اخیر، در همین رابطه اعلام کرده است:” در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهۀ مقاومت، با شلیک موشک‌های بالستیک یکی از مقرهای اصلی جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق هدف قرار گرفته و منهدم شد”.

۱/۴_ سپاه تاکید کرده است:” این مقر مرکز توسعه عملیات جاسوسی و طراحی اقدامات تروریستی در منطقه و خصوصا کشور عزیزمان بوده است. به ملت عزیزمان اطمینان می‌دهیم عملیات‌های تهاجمی سپاه تا گرفتن انتقام آخرین قطره‌های خون شهیدان ادامه خواهد یافت”.

۲/۴_ همچنین سپاه اعلام کرده ” مقر عناصر اصلی عملیات‌های تروریستی اخیر در کرمان در سرزمین های اشغالی سوریه در استان ادلب هدف قرار گرفته است”.

۵_ با عملیاتِ نیمه شب گذشته، توازنِ قوا به سود جبهه مقاومت مجددا برقرار شده و پیام مهمی به رژیم صهیونیستی و حامیانش ارسال شده است.

۱/۵_ پیام مبنی بر آن است که “ایران در دفاع از منافع حیاتی اش و دادنِ پاسخ چند برابری به ضرباتِ وارده تردید نخواهد کرد”.

“پیشرو دزایی” از سرمایە داران نزدیک به خانواده بارزانی و از جمله نزدیکترین افراد به موساد در این منطقه، در عملیات “موشک جوابِ ترور” به هلاکت رسید.
وی عامل اصلی صادرات نفت کردستان عراق به رژیم صهیونیستی و صاحب امتیاز پروژەهای تجاری مسکونی امپایر و گروه امنیتیِ فالکون در شمال عراق بوده و تمام امکانات و تجهیزاتش را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده بود.                                                                    برخی منابع اعلام کرده‌اند که دزایی مسوول اصلی تامین مالی اقدامات تروریستی در ایران بوده است.
نامبرده به عنوان حلقه اتصال موساد با گروه‌های تروریستی در داخل ایران و حتی عراق و سوریه نقش مهمی در خرابکاری و ترور در ایران داشت.                                                                        ازجمله بخشی از تجهیزات ترور شهید فخری‌زاده با هدایت و کمک او وارد ایران شد و تروریست‌هایی که قصد داشتند کارخانه هواپیماسازی اصفهان را منهدم کنند، به واسطه وی جذب و توسط صهیونیست‌ها در آفریقا آموزش دیده و از آنجا راهی ایران شدند.

۶_ عملیاتِ موشکی و پهپادی سپاه هم از حیثِ وسعت و قدرت عملیات و هم از نظرِ علنی بودن و ضربه ی روانی وارده به حیثیتِ صهیونیست ها در جهان و همچنین میزان و کیفیتِ تلفات؛ ضربه ی دیگری به اشغالگران و شخص بنیامین نتانیاهو محسوب می شود.

۷_ این عملیات باعث خواهد شد صهیونیست ها در آینده برای ترور فرماندهان مقاومت توجه بیشتری به سود و زیان این ترورها و چگونگی پاسخ ایران داشته و حساب و کتاب بیشتری کنند…

موشک های سپاه در عملیات “موشک جوابِ ترور”، پاسخی بود به تروریست هایی که خونِ دختر ایــران با کاپشن صورتی و گوشواره ی قلبی را در کرمان بر زمین ریختند

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=86395
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. رحمان دین محمدی گفت:

    من خودم بسیجی هستم و از راه دور دست سپاهیان را می بوسم و عاشق قدرت و سیلی که به دشمنان ایران می زنند.
    اگر مرا قبول کنید آماده اعزام به جنگ هستم و افتخار می کنم اگر هم قبول نکنید فقط دعایتان می کنم.
    تیربار.دوشگاه.آرپیچی و تک تیرانداز در دوران دفاع مقدس در عملیاتها شرکت داشتم.
    اگرقبول کنید افتخاری می آییم

  2. انور عسگری گفت:

    درود بر سپاه و غیور مردان جبهه حق علیه باطل اون زمان و این زمان الله اکبر

  3. سعید گفت:

    درود بر شیردلان ایران همچون کوه استوار و مقاوم باشید
    پیروزی از آن ایرانی و ایران خواهید بود…
    ایرانی غیرتمند تشکر تشکر

  4. احمد گفت:

    درود بر دلاور مردان مقاومت درود بر سپاهیان قهرمان درود بر مدافعان وطن شما افتخار ایران و ایرانی هستید
    رژیم صهیونیستی و عوامل آن باید بیشتر از اینا به درک واصل شوند.

  5. ناشناس گفت:

    دست سپاه دردنکنه دمشون گرم من ازکردستان شهرمرزی بانه

  6. ایرانی گفت:

    درود بر شما سپاهیان مقتدر امید همه ی مردم ایران دم شما گرم امروز روز خوبی رو شروع کردیم با این خبر ولی جای کسانی که به دست دشمنان ایران شهید شدند خیلی خالیه ودل ما براشون تنگ شده مخصوصا دختر کاپشن صورتی با گوشواره ی قلبی

  7. مریم گفت:

    خدا دلتان را شاد کند که دل مردم ایران را شاد کردید
    همیشه پشت دشمنان ایران را به خاک بمالید

  8. هادی حیدری گفت:

    ممنون از سپاهیان بزرگ ایران خداوند نگهدارتان باشد

  9. تعارف گفت:

    اگر سپاه نبود کشور نبود. امام خمینی (ره)
    میبوسمت سردار حاجیزاده
    قسیم قدرت در غرب آسیا و دریاهای سرخ و عمان و خلیج فارس شمایید.
    به اذن الله

  10. شیرازی گفت:

    دشمنان باید بدانند ایران ارتش و سپاه قدرتمند دارد و هیچ دست هرزه ای نمی تواند به ایران و منافع ایران تجاوز کند
    دوران بزن در رو تمام شد

  11. سمیه گفت:

    ای ایران ای مرز پرگهر… دوست دارم❤

  12. احمد گفت:

    از صورتش اصالت ایرانی بودن میباره ولی مغزش در اختیار دشمنه متاسفانه ؟! مردم حاشیه و اطراف ایران حواسشون باشه با مام وطن چه می کنن !!!

  13. حسن گفت:

    درود بر دلاورمردان سپاه دستتان را می بوسم

  14. حسن گفت:

    دست رزمندگان را میبوسم. جواب قاطعی بود تا صهیونیست و ایادی مزدورش و شیطان بزرک ولی پوشالی ناز شست اسلام را ببینند.
    به امید نابودی زور و زورگویی.

  15. علی محمداسدی گفت:

    بهشت باغ سلیمانی نهالی را بلرزانی
    به پایش میوه ای افتد چو فخریزاده تهرانی
    دست بوستان

دیدگاه شما