• کد خبر: ۸۶۵۷۵
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۸ - : ۷:۱۷

نمایش توانمندی های صادراتی زامیاد در چابهار

شرکت زامیاد با محصولات مختلف باری و تجاری در اولین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران به پاکستان حضور می یابد.

نمایش توانمندی های صادراتی زامیاد در چابهار

 به گزارش اقتصاد سالم ؛ این شرکت با هدف معرفی محصولات جدید، تعامل و گسترش همکاری‌ها و ایجاد بستر مناسب برای افزایش زمینه‌های صادراتی، آخرین محصولات خود را در اولین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران به پاکستان تحت عنوان IRAN EXPORT 2024 به نمایش می گذارد.

در این دوره از نمایشگاه، شرکت زامیاد با عرضه خودروهای تجاری سبک شامل: کامیونت باراد ۶ تُن با کاربری مسقف چادری و وانت نیسان راست فرمان، توانایی‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و فعالان این حوزه قرار می‌دهد؛ همچنین شرکت ایران کاوه سایپا محصول مینی پک با کاربری حمل زباله و وانت پادرا پلاس با کاربری کمپرسی را به نمایشگاه می آورد.

گفتنی است، اولین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران به پاکستان تحت عنوان IRAN EXPORT 2024 از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود و شرکت زامیاد به‌عنوان یکی از تجاری‌سازی‌های گروه خودروسازی سایپا در سالن B میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=86575
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما