• کد خبر: ۸۶۹۱
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۸ - : ۸:۴۵

مدیر امور آب و فاضلاب بندر امام بازداشت شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهر بندر امام خمینی (سربندر) روز دوشنبه با صدور قرار قانونی از سوی دادستان این شهر بازداشت و روانه زندان شد.

به گزارش اقتصاد سالم؛فرماندار ماهشهر دوشنبه شب با تایید این خبر گفت: وی پس از احضار به دادسرای شهر بندر امام خمینی (ره) و تفهیم اتهام بازداشت و به زندان معرفی شد.

محسن بیرانوند اتهام مدیر امورآب و فاضلاب شهر بندر امام خمینی را ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده تاسیسات آب و فاضلاب بیان کرد.

همچنین مدیر اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب بازداشت مدیر امور آب و فاضلاب شهر بندر امام خمینی (سربندر) را تایید ولی دلیل بازداشت وی را مسایل مرتبط با بحران آب‌گرفتگی اخیر در این شهر عنوان کرد. رسول صالحی با ابراز تاسف از بازداشت مدیر امور آب و فاضلاب شهر بندر امام خمینی (ره) گفت: باید تلاش کرد مشکلات را از جلوی پای مردم برداشت.

شهردار شهر بندر امام خمینی (ره) نیز روز شنبه ۱۵ آذر از سوی غلامرضا شریعتی به دلیل آنچه اهمال و تاخیر در بکارگیری امکانات برای رفع آب‌گرفتگی این شهر عنوان شده از کار تعلیق شد.

وی ساعتی پیش از تعلیقش از سوی عالی‌ترین مقام اجرایی خوزستان در یک نشست خبری از عملکرد خود در بحران آب‌گرفتگی این شهر دفاع و گفته بود شهرداری با همه امکاناتی که در اختیار داشت وارد میدان عمل شد و چنانچه امکانات بیشتری از استان به منطقه گسیل می‌شد می‌توانست بهتر از این عمل کند.

در همین حال حجت‌الاسلام حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور که از سوی رییس دستگاه قضا ماموریت یافته تا با سفر به خوزستان علت و عوامل موثر در بروز آب‌گرفتگی را بررسی و گزارشی به وی ارایه کند روز دوشنبه در نشستی که با مدیران اجرایی استان داشت گفت: چنانچه ثابت شود مدیری در انجام وظایف قانونی خود در بحران آب‌گرفتگی اخیر مقصر بود یا ترک فعل کرده طبق قانون با وی برخورد خواهد شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در سفر به خوزستان روز دوشنبه وارد اهواز شد و ساعاتی پس از ورود، از مناطقی که هفته گذشته با بحران آب‌گرفتگی رو به رو بودند دیدن و از مردم این مناطق دلجویی کرد.

وی قرار است روز سه‌شنبه ۱۸ آذر از بندر ماهشهر و شهر بندر امام خمینی (ره) از توابع شهرستان ماهشهر دیدن کند. میزان بارندگی اوایل هفته گذشته در شهرستان ماهشهر در جنوب خوزستان ۱۶۷ میلیمتر گزارش شد که منجر به آب‌گرفتگی وسیع در این شهرستان شد .۲۵ آذر ۱۳۹۸ نیز بر اثر بارندگی شدید بخش‌های وسیعی از کلانشهر اهواز، کارون و آبادان دچار آب‌گرفتگی شد و خسارت زیادی به مردم و وسایل خانگی آنان وارد شد.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=8691
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما