• کد خبر: ۸۷۵۹۴
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۰ - : ۱۲:۴۷

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۰

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

 به گزارش اقتصاد سالم ؛   هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

 در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۲میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۳ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۰۳۸ دلار است.

 در معاملات امروز (سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و نرخ حواله دلار هم به‌‌نرخ ۳۹ هزار و ۵۲۲ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۳۸۲ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۲ هزار و ۷۰۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۷۶۱ تومان است.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=87594
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما